مطالب مرتبط:
صدور هشدار نارنجی هواشناسی/ احتمال وقوع سیل و تخریب محصولات کشاورزی در این استان ها + جزییات
هشدار وقوع سیل به 10 استان کشور
هشدار وقوع سیل و تخریب محصولات کشاورزی به 10 استان کشور
هشدار وقوع سیل به 10 استان کشور (3 خرداد 1403)
هشدار وقوع سیل و تخریب محصولات کشاورزی به 10 استان کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 13:402024-05-24اجتماعي

تشدید بارش در 10 استان/ احتمال وقوع سیل


سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وقوع رگبار و رعد و برق هشدار داد و خودداری از سفرهای غیرضروری را توصیه کرد.

- سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وقوع رگبار و رعد و برق هشدار داد و خودداری از سفرهای غیرضروری را توصیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایدارهای محلی طی روز شنبه و یکشنبه خبر داده و آورده است: طی روز شنبه (5 خردادماه) در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال مرکزی و مازندران و طی روز یکشنبه (6 خردادماه) در گیلان، قزوین، ارتفاعات استان های البرز و تهران، شمال آذربایجان غربی و شمال زنجان رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، مه، صاعقه و وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

از همین رو احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، کاهش دید، لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی، اختلال در ناوگان حمل و نقل و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات باغی و زراعی و احتمال ریزش سنگ در گردنه ها وجود دارد.


برچسب ها: سازمان هواشناسی کشور - سازمان هواشناسی - هواشناسی - رگبار و رعد و برق - سفرهای غیرضروری - آذربایجان غربی - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بارش در 10 استان/ احتمال وقوع سیل

تشدید بارش در 10 استان/ احتمال وقوع سیل