مطالب مرتبط:
برگزاری 3 آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کرمانشاه
آزمون های استخدامی در زمان مقرر برگزار می شود
برگزاری سه آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی کردستان
آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد فردا ساعت 14:30 برگزار می شود
آزمون های استخدامی سر وقت برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 00:452024-06-05سياسي

4 آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهار آزمون استخدامی اختصاصی معلولان و اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد و بالاتر در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و نیز استخدام در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد و طرح .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهار آزمون استخدامی اختصاصی معلولان و اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد و بالاتر در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و نیز استخدام در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد و طرح شهید زین الدین 2 در صبح جمعه هفته جاری خبر داد.

صاحب سروش فر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این چهار آزمون با حضور دو هزار و 269 نفر داوطلب شامل 1426 مرد و 843 زن برگزار می شود، گفت: آزمون اختصاصی معلولان صبح روز پنجشنبه 17 خرداد ماه با حضور 441 نفر شامل 271 مرد و 170 زن در دانشکده علوم انسانی دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد و بالاتر(بند ج ایثارگران) نیز اطهارکرد: این آزمون عصر روز پنجشنبه 17 خرداد ماه با حضور 194 نفر شامل 89 مرد و 105 نفر زن در جهاد دانشگاهی استان واقع در کاشانی 5 و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کاسانی 19 برگزار می شود.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - آزمون استخدامی - جهاد دانشگاهی
آخرین اخبار سرویس:

4 آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

4 آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود