مطالب مرتبط:
کشف محموله 800 کیلوگرمی مواد مخدر در اردستان
کشف بیش از 4.5 تن مواد مخدر در استان بوشهر
کشف 302 کیلو مواد مخدر در هرمزگان
چرا ذوب فلزات محسنی بهترین قیمت انواع مواد نسوز را دارد؟
302 کیلوگرم حشیش در هرمزگان کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 11:252024-05-25حوادث

کشف 1119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردستان


دادستان عمومی و انقلاب اردستان گفت: در هفته گذشته با تلاش دستگاه های انتظامی و امنیتی شهرستان جمعاً 1119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان کشف و ضبط شده است.

- ایسنا/اصفهان دادستان عمومی و انقلاب اردستان گفت: در هفته گذشته با تلاش دستگاه های انتظامی و امنیتی شهرستان جمعاً 1119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان کشف و ضبط شده است.

سید عباس بارودکو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشراف اطلاعاتی خوب خود، خودرو حامل مواد مخدر را در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان شناسایی کرده و تحت پایش و کنترل قرار دادند.

وی با بیان اینکه در نهایت خودرو سمند قاچاقچی مواد مخدر در یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی توقیف و متهم دستگیر شد، افزود: با بازرسی های صورت گرفته از این خودرو یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج خشاب و 130 تیر جنگی کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان اضافه کرد: همچنین در این عملیات مقدار 282 کیلو شیشه، 25 کیلو هرویین و 12 کیلو تریاک کشف شد.

بارودکو افزود: همچنین با رصد اطلاعاتی و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان اردستان یک محموله سنگین به میزان 800 کیلوگرم موادمخدر تریاک که در تریلر جاسازی شده بود در یک عملی


برچسب ها: مواد مخدر - محورهای مواصلاتی - شهرستان اردستان - اردستان - شهرستان - دادستان عمومی و انقلاب - عمومی و انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردستان

کشف 1119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردستان