مطالب مرتبط:
پزشک قلابی فضای مجازی در تفتان دستگیر شد
قاضی قلابی در مشهد دستگیر شد
دکتر قلابی که با عکس های خصوصی اخاذی می کرد دستگیر شد
عاملان حملات تروریستی به شیعیان در هرات دستگیر شدند
سارقان داروهای غیرمجاز از یک باربری دستگیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 21:002024-06-02حوادث

پزشک قلابی دستگیر شد


پس از ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته توسط افسران پلیس فتا سیستان و بلوچستان با توجه به حساسیت و پیشگیری از هرگونه اختلافات و فروپاشی کانون گرم خانواده، - متهم در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و ضمن هماهنگی های لازم در حوزه شهرستان تفتان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری پزشک قلابی که در فضای مجازی در شهرستان تفتان فعالیت می کرد توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس مراجعه و اظهار کرد شخصی در یکی از پیام رسان ها خود را پزشک زنان معرفی و پس از ارائه مشاوره، اقدام به اخذ عکس و فیلم شخصی کرده و سپس اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار فیلم و عکس های دریافتی کرده که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته توسط افسران پلیس فتا سیستان و بلوچستان با توجه به حساسیت و پیشگیری از هرگونه اختلافات و فروپاشی کانون گرم خانواده، متهم در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و ضمن هماهنگی های لازم در حوزه شهرستان تفتان دستگیر شد.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - بلوچستان - پایگاه اطلاع رسانی پلیس - ارائه - پزشک قلابی - سیستان - دستگیر
آخرین اخبار سرویس:

پزشک قلابی دستگیر شد

پزشک قلابی دستگیر شد