مطالب مرتبط:
فوری؛ واریز حقوق خرداد 1403 ایثارگران بانک دی با افزایش 20 درصدی؟
نام اعضای یک خانواده روی محلات تهران
رشد 300 درصدی ثبت و ضبط تاریخ شفاهی ایثارگران در دولت سیزدهم
سند ملی مشاوره خانواده به زودی رونمایی می شود/ اجرای طرح پیشگیری از خودکشی در 4 استان
رونمایی از سند ملی مشاوره خانواده/ اجرای طرح پیشگیری از خودکشی در 4 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 16:052024-06-19سياسي

خانواده شهدا و ایثارگران مسئولیت راهبری دارند


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در انتخابات این دوره همه ما وظیفه ای داریم؛ اما وظیفه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مضاعف است، - چرا که آنان مسئولیت راهبری، هدایتگری و آگاهی بخشی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: این دوره انتخابات ریاست جمهوری به دلایل داخلی و بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

البته انتخابات در کشور ما همواره جایگاه مهمی دارد، به این دلیل که نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آرا مردم است و این مردم هستند که پشتوانه نظام کشور هستند، فلذا حضور مردم پای صندوقهای رای یکی از ارکان نظام ما است.

وی ادامه داد: در دوره آیت الله شهید رییسی داخل کشور جریانی به وجود آمد و آن جریان خدمت به بندگان خدا بدون منت با روحیه جهادی و انقلابی بود، در حالی که این موضوع در چند دوره رنگ باخته بود، ولی در دولت آیت الله شهید رییسی احیا شد و ما به دوره جهادی و ارزشی، خدمت بی منت و شیفته خدمت بودن برگشتیم و این موضوع باعث ایجاد یک وفاق ملی شد که نمونه آن را در تشییع پیکر آیت الله رییسی مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تعدادی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد که با روحیه جهادی


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثارگران - نماینده ولی فقیه - انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - حجت الاسلام والمسلمین - بنیاد شهید
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا و ایثارگران مسئولیت راهبری دارند

خانواده شهدا و ایثارگران مسئولیت راهبری دارند