مطالب مرتبط:
درهای مخازن را بر روی پژوهشگران باز کنیم
درهای مسجد صورتی شیراز بسته شد
6 استان کشور با تنش آبی روبرو هستند / وضعیت نامناسب مخازن آب تعداد قابل توجهی از سدهای کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 13:052024-06-09سياسي

درهای مخازن را باز کنیم


رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به دنبال انتشار عکس هایی از آلبوم خانه کاخ گلستان و همچنین انتشار عمومی عکس هایی از کاوش های شوش برای نخستین بار، - رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به دنبال انتشار عکس هایی از آلبوم خانه کاخ گلستان و همچنین انتشار عمومی عکس هایی از کاوش های شوش برای نخستین بار، گفت: پژوهشگران تشنه این اطلاعات هستند.

باید بتوانیم درهای مخازن را به روی پژوهشگران باز کنیم.

تا زمانی که درها را قفل کنیم آبشخور سالمی برای پژوهش های ناب وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی ده پهلوان در شب کارت پستال های تاریخی ایران که به تلاش مجله بخارا و با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد، برای علی دهباشی آرزوی سلامتی کرد و در اهمیت کارت پستال های قدیمی و تاریخی و اسناد تصویری نابی که از زندگی گذشتگان به جا مانده است، گفت: حتما می دانید زندگی روزمره از نگاه باستان شناسی یعنی چه؟ ما باستان شناسان در تل های خاک دنبال همین زندگی روزمره می گردیم.

یافته های مفقود و مشکوکی که زیر کلنگ باستان شناسان به سختی دیده می شود و باید آنها را بازسازی کنند و اگر این اسناد تاریخی را نداشته باشیم کارمان در دوران معاصر نیز دشوار خواهد بود چه رسد به دوران باستان.


برچسب ها: میراث فرهنگی و گردشگری - پژوهشگاه میراث فرهنگی - آلبوم خانه کاخ گلستان - میراث فرهنگی - پژوهش - انتشار - پژوهشگاه
آخرین اخبار سرویس:

درهای مخازن را باز کنیم

درهای مخازن را باز کنیم