مطالب مرتبط:
تأکید محمد خزاعی بر لزوم تداوم بی وقفه فعالیت های سینمایی
خزاعی: گروه سینمایی فرهنگ مطالبه قدیمی سینماگران است
تداوم بارش باران در این استان ها تا جمعه
تداوم هوای قابل قبول در مشهد
تداوم بارندگی تا پایان هفته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 19:002024-06-11فرهنگي

تأکید محمد خزاعی بر لزوم تداوم بی وقفه فعالیت های سینمایی


محمد خزاعی در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی با تاکید بر لزوم بی وقفه امور و برنامه ها بر اساس تقویم زمانی اعلام شده قبلی گفت: کلیه فعالیت های سازمان و موسسات بر اساس برنامه های مصوب و عطف به مصوبات شورا، - محمد خزاعی در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی با تاکید بر لزوم بی وقفه امور و برنامه ها بر اساس تقویم زمانی اعلام شده قبلی گفت: کلیه فعالیت های سازمان و موسسات بر اساس برنامه های مصوب و عطف به مصوبات شورا، شایسته است بدون اختلال و کوچک ترین وقفه ادامه پیدا کند.

گروه سینمایی فرهنگ، یک سرگروه مجزا نیست بلکه کار این گروه، امتداد اکران اصلی سینماها و در راستای کمک بیشتر به آثار غیرتجاری و پاسخی به مطالبه قدیمی سینماگران و فعالان این عرصه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از اداره کل سازمان سینمایی، محمد خزاعی در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی با تاکید بر لزوم بی وقفه امور و برنامه ها بر اساس تقویم زمانی اعلام شده قبلی گفت: کلیه فعالیت های سازمان و موسسات بر اساس برنامه های مصوب و عطف به مصوبات شورا، شایسته است بدون اختلال و کوچک ترین وقفه ادامه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شکل گیری گروه سینمایی فرهنگ و حمایت از فیلم های غیرتجاری در ژانرهای مختلف افزود: ایجاد گروه سینمایی فرهنگ و انت


برچسب ها: سازمان سینمایی - محمد خزاعی - سازمان - سینمایی - برنامه ها - برنامه - خزاعی
آخرین اخبار سرویس:

تأکید محمد خزاعی بر لزوم تداوم بی وقفه فعالیت های سینمایی

تأکید محمد خزاعی بر لزوم تداوم بی وقفه فعالیت های سینمایی