مطالب مرتبط:
تحقق وعده گوارای شهید جمهور برای شیراز ؛ بهره برداری از پروژه ای 12ساله
تحقق وعده گوارای شهید جمهور برای شیراز ؛ بهره برداری از پروژه ای 12ساله
تکمیل بزرگراه اردبیل - مشکین شهر تا آغاز پروژه بهره برداری از معدن مس
بهره برداری از 100 کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم
دولت باید از همه ظرفیت های داخلی و بین المللی برای کشور بهره برداری کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 12:102024-05-25اقتصادي

اولویت تأمین زیرساخت ها با پروژه های در آستانه بهره برداری است


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اولویت تأمین زیرساخت ها با پروژه هایی است که در آستانه بهره برداری قرار دارند.

- ایسنا/اردبیل معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اولویت تأمین زیرساخت ها با پروژه هایی است که در آستانه بهره برداری قرار دارند.

نگار سریع الاطلاق پنجم خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تأمین زیرساخت ها برای پروژه های گردشگری طرح برق رسانی، افزایش قدرت و تأمین روشنایی برای 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در حال اجرا است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: اولویت تأمین زیرساخت ها با پروژه هایی است که در آستانه بهره برداری قرار دارند و عملیات اجرایی همه این 14 طرح در سال 1403 به اتمام خواهد رسید.

وی بیان کرد: مجتمع های آبدرمانی، مرکز سرگرمی و تفریحی، اقامتگاه های بومگردی و مجتمع های گردشگری از جمله پروژه هایی هستند که در این طرح و در مناطق مختلف استان اردبیل، عملیات برق رسانی آنها در حال اجرا قرار دارد.

سریع الاطلاق ادامه داد: شناسایی پروژه های اولویت دار حوزه گردشگری برای تأمین زیرساخت ها با توجه به پیشرفت آن ها اتفاق می افتد و با همکاری سایر سازمان ها و نهادها اقدامات لازم در را


برچسب ها: اداره کل میراث فرهنگی - زیرساخت ها - بهره برداری - گردشگری و صنایع دستی - زیرساخت - سرمایه گذاری - استان اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تأمین زیرساخت ها با پروژه های در آستانه بهره برداری است

اولویت تأمین زیرساخت ها با پروژه های در آستانه بهره برداری است