مطالب مرتبط:
توسعه فعالیت سلامت فارس در ابعاد بین المللی در دولت سیزدهم
نگاهی اجمالی به توسعه صنعت برق قزوین در دولت سیزدهم
خدماتی دولت سیزدهم در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس
پوشش 90 درصدی بیمه سلامت برای درمان زوج های نابارور توسط دولت سیزدهم
تعالی سلامت مازندران در دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 14:402024-05-28سياسي

توسعه فعالیت سلامت فارس در ابعاد بین المللی در دولت سیزدهم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توسعه فعالیت حوزه سلامت استان فارس اعم از امضای تفاهم نامه علمی با کشورهای مختلف و همچنین پذیرش دانشجویان بین المللی در دولت سیزدهم خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توسعه فعالیت حوزه سلامت استان فارس اعم از امضای تفاهم نامه علمی با کشورهای مختلف و همچنین پذیرش دانشجویان بین المللی در دولت سیزدهم خبر داد.

سید وحید حسینی امروز، 8 خردادماه در ادامه تبیین بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله مأموریت های قرارگاهی مجموعه سلامت فارس را در دولت سیزدهم، تشکیل قرارگاه جهاد تبیین، با تاکید مقام معظم رهبری بر این مضمون دانست که در دولت سیزدهم به نحو جدی مورد توجه قرار گرفته و در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با حضور و پیگیری مدیران ارشد مجموعه دنبال شد.

وی همچنین توسعه تعامل با مراکز علمی جهان را از دیگر محورهای هدف گذاری نظام سلامت کشور در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این ایام، ضمن امضای 8 تفاهم نامه علمی با کشورهای دنیا، در این مسیر کوشیده و از سویی دیگر نیز با پذیرش حدود 200 دانشجوی بین المللی از کشورهای مختلف دنیا کوشیده تا هدف گسترش مرزهای دانش سلامت را محقق سازد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - دولت سیزدهم - علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم - رییس دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فعالیت سلامت فارس در ابعاد بین المللی در دولت سیزدهم

توسعه فعالیت سلامت فارس در ابعاد بین المللی در دولت سیزدهم