مطالب مرتبط:
ترویج ازدواج آسان در جامعه مشکل اصلی حوزه سامان خانواده است
آب بخشی از آستارا قطع می شود
زنبورستان های آستارا
قصه های همیشگی تالاب استیل آستارا
وزیر حمل و نقل روسیه بر اهمیت ساخت راه آهن رشت-آستارا تأکید کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 17:402024-06-09سياسي

شهردار آستارا در حوزه ترویج کتابخوانی تجلیل شد


طی مراسمی از میثم الوان پور، شهردار آستارا به دلیل حمایت از توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهر مرزی و گردشگرپذیر، از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

- ایسنا/گیلان طی مراسمی از میثم الوان پور، شهردار آستارا به دلیل حمایت از توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهر مرزی و گردشگرپذیر، از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا که بعد از ظهر امروز یکشنبه 20 خردادماه در محل فرمانداری آستارا برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر به نمایندگی از مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان توسط محمدرضا شهاب زاده، فرماندار شهرستان آستارا، از میثم الوان پور شهردار آستارا به جهت حمایت های مادی و معنوی از فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اختصاص همه ساله نیم درصد از کل درآمد و بودجه شهرداری آستارا به صورت متناوب در طول سال به حساب انجمن کتابخانه های عمومی آستارا و هزینه آن در راستای توسعه و پیشبرد برنامه های فرهنگی، هنری، عمرانی و امور جاری کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا تجلیل به عمل آمد.

فرماندار آستارا در این جلسه با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی و ضرورت تامین زیرساخت های لازم در این حوزه به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین ا


برچسب ها: کتابخانه های عمومی - شهردار آستارا - آستارا - کتابخوانی - کتاب - کتابخانه - استان گیلان
آخرین اخبار سرویس:

شهردار آستارا در حوزه ترویج کتابخوانی تجلیل شد

شهردار آستارا در حوزه ترویج کتابخوانی تجلیل شد