مطالب مرتبط:
کودکی که قربانی اعتیاد والدینش شد
کودکی که قربانی اعتیاد والدینش شد!
به خاطر استقلال موبایل خریدیم!/ خطری خطیر در راه است
دوره کمپ ترک اعتیاد چند روز است؟ + قوانین ملاقات و ترخیص
بازگشت پرداخت وام ازدواج به روال عادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 13:102024-06-09سياسي

عادی انگاری و شیوع اعتیاد در کودکان، زنگ خطری جدی است


آنچه امروز به عنوان دستاورد سال ها مبارزه با قاچاق مواد مخدر پیش روی ما قرار دارد در کنار حجم عظیم پرونده های قضایی و تعداد بالای زندانیان مواد مخدر در کشور گویای این واقعیت مهم است که باید در سیاست ها و نحوه مبارزه بازنگری کرده و راهکارهای .

- وزیر دادگستری گفت: آنچه امروز به عنوان دستاورد سال ها مبارزه با قاچاق مواد مخدر پیش روی ما قرار دارد در کنار حجم عظیم پرونده های قضایی و تعداد بالای زندانیان مواد مخدر در کشور گویای این واقعیت مهم است که باید در سیاست ها و نحوه مبارزه بازنگری کرده و راهکارهای مناسب و علمی را در این زمینه به کار گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و هفتمین نشست شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک پیش از ظهر امروز یکشنبه 20 خرداد 1403 به ریاست وزیر دادگستری و با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این شورا برگزار شد.

وزیر دادگستری در این نشست، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه در سانحه هوایی، پیگیری جدی و همه جانبه امور کشور و وظایف محوله را خواستار شد و گفت: شرایط کشور و انجام تهمیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نباید باعث ضعف و کوتاهی دستگاه ها در انجام وظایف شود، ما در هر شرایطی در پیشگاه خدا و مردم وظیفه داریم که وظایف خود را به نحو احسن و با تمام توان به انجام برسانیم.


برچسب ها: مبارزه با قاچاق مواد مخدر - وزیر دادگستری - مواد مخدر - پرونده های قضایی - مبارزه با قاچاق - قاچاق مواد مخدر - مبارزه
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری و شیوع اعتیاد در کودکان، زنگ خطری جدی است

عادی انگاری و شیوع اعتیاد در کودکان، زنگ خطری جدی است