مطالب مرتبط:
شهید رییسی مسیر توسعه کشور را ریل گذاری کرده بود
ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون به نام شهید رییسی نام گذاری شد
شهید رییسی تمام توان،تجربه و آبروی خود را برای سربلندی ایران ، اسلام و خدمت به مردم گذاشته بود/ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون به نام شهید رییسی نام گذاری شد
ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون به نام شهید رییسی نام گذاری شد
مشاور رییس جمهور: شهید رییسی نگاه تحولی برای توسعه و پیشرفت کشور داشت 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 07:502024-05-27اجتماعي

شهید رییسی توجه به محیط زیست را اصل پروژه های توسعه ای می دانست


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همان گونه که حاج قاسم به ما درس مقاومت آموخت، شهید حاج ابراهیم رییسی نیز فرهنگ مدیریت و خدمت صادقانه را در میان ما امانت گذاشت و از بین ما رفت.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همان گونه که حاج قاسم به ما درس مقاومت آموخت، شهید حاج ابراهیم رییسی نیز فرهنگ مدیریت و خدمت صادقانه را در میان ما امانت گذاشت و از بین ما رفت.

داود میرشکار در گفت وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت رییس جمهور اظهار کرد: شهید رییسی از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می کرد و به جدیت پیگیر حل مشکلات ملت بود و در نهایت در همین راه جان خود را فدای خدمت به مردم ایران کرد.

وی افزود: این مجاهد خستگی ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران کرد و نقش آفرینی های هوشمندانه و ماندگار او در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال زدنی از عالم و مبارزی خستگی ناپذیر در مقابل نسل امروز و آینده ایران اسلامی قرار داده است.

میرشکار ادامه داد: شهید رییسی توجه ویژه ای به امر محیط زیست داشت و آن را اصل همه برنامه ها و پروژه های توسعه ای و صنعتی می دانست و رعایت ال


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - محیط زیست - ابراهیم رییسی - خدمت صادقانه - خدمت به مردم - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

شهید رییسی توجه به محیط زیست را اصل پروژه های توسعه ای می دانست

شهید رییسی توجه به محیط زیست را اصل پروژه های توسعه ای می دانست