مطالب مرتبط:
اولین حکومت ایرانی که پشت زبان فارسی ایستاد را می شناسید؟
پشت پرده دعوت چین از تهران درباره جزایر ایرانی چیست؟ +عکس
قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی تصویب شد
رونمایی از ماکت شهر سلطان هیثم که کار دست یک ایرانی است (فیلم)
اولین حکومت ایرانی که پشت زبان فارسی ایستاد را می شناسید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 20:552024-06-06سياسي

دیدار هیات ایرانی با بارزانی در اربیل


هیات جمهوری اسلامی ایران متشکل از استانداران استان های هم مرز اقلیم کردستان و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با «نیچیروان بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق در اربیل دیدار کردند.

- هیات جمهوری اسلامی ایران متشکل از استانداران استان های هم مرز اقلیم کردستان و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نیچیروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق در اربیل دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیچیروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق، عصر روز پنجشنبه در شهر اربیل از هیات جمهوری اسلامی ایران متشکل از استانداران استان های هم مرز اقلیم کردستان و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران استقبال کرد.

در این جلسه، هر دو طرف از سطح عالی روابط میان اقلیم کردستان و جمهوری اسلامی ایران، ابراز خرسندی و بر گسترش فعالیت های بازرگانی و حمل و نقل در مرزهای مشترک تأکید کردند.

در این جلسه همچنین چند پیشنهاد درباره افزایش خطوط مستقیم پروازی و نیز گسترش همکاری در زمینه های پزشکی و توریسم، به همراه بازگشایی یک منطقه آزاد تجاری را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

دیدار هیات ایرانی با بارزانی در این نشست، با اشاره به اشتراکات فراوان میان اقلیم کردستان و جمهوری اسلامی ایران، طرفین خواهان تقویت روابط و همکاری های مشترک میان یکدیگر


برچسب ها: اقلیم کردستان - جمهوری اسلامی ایران - رییس اقلیم کردستان عراق - اقلیم کردستان عراق - جمهوری اسلامی - کردستان - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیات ایرانی با بارزانی در اربیل

دیدار هیات ایرانی با بارزانی در اربیل