مطالب مرتبط:
خبر مهم رییس سازمان برنامه برای گندم کاران/ قیمت دقیق گندم اعلام شد + جزییات
انتخاب رشته داوطلبان مجاز ارشد از فردا آغاز می شود
علم الهدی: مردم باید در گام اول انتخاب خود به میزان اطاعت پذیری فرد از رهبری و ولایت فقیه توجه کنند؛ اگر غیر از این محقق شد، جز ندامت و پشیمانی در پی نخواهد داشت/دستاوردهایی که شهادت شهید جمهور برای اسلام ایجاد کرد، حتی از خدمات و مجاهدتهایش مفیدتر بود
آغاز انتخاب رشته داوطلبان مجاز ارشد از فردا/ دفترچه راهنما امروز منتشر می شود
جشنواره انتخاب بهترین سگ سال در بیرمنگام +تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 09:402024-06-01سياسي

انتخاب صحیح و دقیق کارکنان مهم ترین رکن یک سازمان موفق است


امیر سرتیپ صباحی فرد، انتخاب صحیح و دقیق کارکنان کارآمد و شایسته را مهم ترین رکن یک سازمان موفق دانست و گفت: سرمایه انسانی مهم ترین عامل موفقیت و تولید در یک سازمان به شمار می رود.

- امیر سرتیپ صباحی فرد، انتخاب صحیح و دقیق کارکنان کارآمد و شایسته را مهم ترین رکن یک سازمان موفق دانست و گفت: سرمایه انسانی مهم ترین عامل موفقیت و تولید در یک سازمان به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مدیران ارشد این نیرو، گفت: آنچه که کشورهای در حال توسعه را در جهت افزایش بهره وری و پیشرفت یاری می رساند، درایت و خلاقیت مدیران و نیز تاثیر آن ها در پرورش خلاقیت کارکنان ایده پرداز است که با کمک یکدیگر در جهت رشد و بالندگی سازمان خود و در نتیجه رشد جامعه و کشور می کوشند.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه در یک سازمان موفق اولین و مهم ترین رکن انتخاب صحیح و دقیق کارکنان کارآمد و شایسته است، گفت: ایجاد انگیزه در نیروی انسانی موجب ارتقای بهره وری و پیشرفت مجموعه بویژه در نیروهای مسلح می شود.

وی اظهار کرد: سرمایه انسانی مهم ترین عامل موفقیت و تولید در یک سازمان به شمار می رود و یقینا مهم ترین عامل شکست سازمان ها نداشتن مهارت و تخصص لازم در زمینه رواب


برچسب ها: امیر سرتیپ صباحی فرد - مهم ترین - سازمان - صباحی فرد - کارکنان - سرمایه انسانی - امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب صحیح و دقیق کارکنان مهم ترین رکن یک سازمان موفق است

انتخاب صحیح و دقیق کارکنان مهم ترین رکن یک سازمان موفق است