مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 12:552024-05-24فرهنگي

برای مخاطبان مختلف تریبون های جداگانه نداریم


در یک نشست هم اندیشی با محوریت سینما مطرح شد:« چالش بزرگ این است که برای مخاطبان مختلف، تریبون های جداگانه ای نداریم و امید که جشنواره کوثر بتواند بعنوان یک تریبون قوی در جلب و جذب مخاطبان گوناگون، - در یک نشست هم اندیشی با محوریت سینما مطرح شد: چالش بزرگ این است که برای مخاطبان مختلف، تریبون های جداگانه ای نداریم و امید که جشنواره کوثر بتواند بعنوان یک تریبون قوی در جلب و جذب مخاطبان گوناگون، موفق عمل کند.

نشست هم اندیشی سینماگران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت با حضور بیش از 40 تن از سینماگران (فیلمنامه نویسان، کارگردانان، تهیه کنندگان و منتقدان)، اندیشمندان و پژوهشگران در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، در ابتدای این نشست ناصر باکیده دبیر جشنواره با تسلیت شهادت رییس جمهور شهید آیت الله رییسی و همراهان گفت: قصد نداشتیم در این شرایط جلسه را برگزار کنیم ولی به دلیل رفتار جهادی و همچنین کردار و فضایی که آیت الله رییسی دنبال می کرد، این جلسه را در موعد مقرر خود برگزار کردیم.

نشست مذکور در ادامه نشستهای تخصصی جشنواره فیلم کوثر است و هدف این است که با بهره گیری از نظرات مغتنم فعالان و دست اندرکاران سینمای انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس بتوانیم آغا


برچسب ها: نشست هم اندیشی - مخاطبان - تریبون - جشنواره - هم اندیشی - سینما - سینماگران
آخرین اخبار سرویس:

برای مخاطبان مختلف تریبون های جداگانه نداریم

برای مخاطبان مختلف تریبون های جداگانه نداریم