راه اندازی باشگاه مشتریان توسعه سهندکارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان خود باشگاه مشتریان را راه اندازی کرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه خدمات نوین به مشتریان خود اقدام به راه اندازی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) و باشگاه مشتریان کرده است. بر اساس این گزارش، کارگزاری توسعه سهند که 100 درصد سهام آن از سال 1401 به شرکت های گروه مالی گردشگری منتقل شده، برای ارتقا و بهبود کیفیت فعالیت های خود، با راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای ارتباط هرچه بهتر و دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان گام بلندی برداشته است. همچنین، در تازه ترین اقدام این کارگزاری، باشگاه مشتریان توسعه سهند راه اندازی شده است. در این باشگاه، مشتریان بر اساس معاملاتی که انجام می دهند، مشمول امتیازهایی می شوند و می توانند از امکانات و خدمات مختلفی استفاده کنند. مهدی آقا لطفی، مدیرعامل کارگزاری توسعه سهند، با اشاره به امکاناتی که در باشگاه مشتریان ارائه می شود، گفت: ارائه تسهیلات با نرخ پایین، آماده کردن بسته هایی در زمینه صنعت گردشگری از جمله پیشنهاداتی است که در این باشگاه در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به تدریج تنوع این بسته ها افزایش خواهد یافت. برچسب ها: مشتریان - باشگاه مشتریان - راه اندازی - کارگزاری - باشگاه - توسعه - سهند |
آخرین اخبار سرویس: |