مطالب مرتبط:
نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل
نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل
نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل
نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل
نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 12:502024-05-29سياسي

نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل


یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای مدیرعامل ایرانسل و «ستاره طلایی روابط عمومی» و «ستاره ملی روابط عمومی» را به ایرانسل اعطا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بعدازظهر سه شنبه 8 خرداد 1403، به مناسبت هفته روابط عمومی، مراسم پایانی یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور دکتر اکبر نصراللهی عضو شورای اطلاع رسانی دولت، دکتر بابک نگهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی و نیز قرائت پیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، با یک هفته تأخیر، برگزار شد.

در این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

در این پیام، رییس IPRA، با اشاره به اهمیت رویکرد اعتماد در روابط عمومی ، این رویکرد را داری نقش کلیدی در دنیای معاصر خواند، چرا که اعتماد به روابط عمومی، تابعی از عملکرد اخلاقی روابط عمومی است و این توجه، نقش روابط عمومی را در اعتماد آفرینی، تقویت خواهد کرد.


برچسب ها: روابط عمومی - روابط - عمومی - بین المللی - ایران - ایرانسل - یازدهمین دوره
آخرین اخبار سرویس:

نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل

نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل