مطالب مرتبط:
رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: مربی نظامی به اوکراین اعزام نمی کنیم
لاوروف درباره سانحه هوایی ایران: آمریکا با تحریم، عمدأ به کشورها آسیب می رساند
مذاکرات نظامی آمریکا و مغرب با برگزاری رزمایش شیر آفریقا
پیش بینی درگیری روسیه و ناتو در یک دهه آینده/ هشدار درباره احتمال برتری نظامی مسکو
آمریکا شهادت ابراهیم رییسی را تسلیت گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 15:452024-05-21بين الملل

لاوروف: هدف آمریکا و متحدانش کشاندن شبه جزیره کره به درگیری نظامی است


وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای از سیاست های تنش زای آمریکا و منتقدانش در شبه جزیره کره انتقاد کرد.

- وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای از سیاست های تنش زای آمریکا و منتقدانش در شبه جزیره کره انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که بر اساس اقدامات تحریک آمیز آمریکا و متحدانش معتقد است که آن ها در حال برنامه ریزی برای بدتر شدن وضعیت در شبه جزیره کره و تبدیل آن به یک درگیری نظامی هستند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که لاوروف در یک نشست خبری پس از اجلاس وزرای امور خارجه سازمان همکاری شانگهای گفت: کره شمالی درباره تحریکات آمریکا و متحدان آن در منطقه ابراز نگرانی جدی کرده است که هدف بدتر کردن وضعیت تا حد تبدیل آن به یک منطقه درگیری را دنبال می کند.

ما این موضوع را انکار نمی کنیم که این برنامه ها از سوی واشنگتن و وابسته های آن تنظیم می شود که در تلاشند در شبه جزیره کره ناآرامی ایجاد کنند.

لاوروف همچنین گفت که از جمله اقدامات تحریک آمیز رزمایش های متعدد زمینی، هوایی و دریایی از انواع مختلف آن است، از جمله رزمایش های دوجانبه کره جنوبی و آمریکا یا اشکال گسترده تر آن با مشارکت ژاپن یا استرالیا که معمولا با هدف بازدارندگی در قبال تهدید هست


برچسب ها: سازمان همکاری شانگهای - وزیر امور خارجه روسیه - شبه جزیره کره - وزیر امور خارجه - امور خارجه - شبه جزیره - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: هدف آمریکا و متحدانش کشاندن شبه جزیره کره به درگیری نظامی است

لاوروف: هدف آمریکا و متحدانش کشاندن شبه جزیره کره به درگیری نظامی است