مطالب مرتبط:
12 بهمن به عنوان روز «تهران» انتخاب شد
اسکلت آبی؛ 8 انتخاب ثابت نکونام در ترکیب فصل بعد استقلال
سلیمی به عنوان نماینده مجلس در هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد
جلالی: از انتخاب هایمان حمایت می کنیم/ افق 1414 آماده انتشار است
انتخاب ناظر ویژه انضباطی برای فینال جام حذفی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 20:552024-06-18سياسي

12 بهمن به عنوان روز تهران انتخاب شد


حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران، از انتخاب 12 بهمن به عنوان روز تهران خبر داد.

وی با اشاره به نقش کلیدی 12 بهمن در پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر سرنوشت سیاسی، - حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران، از انتخاب 12 بهمن به عنوان روز تهران خبر داد.

وی با اشاره به نقش کلیدی 12 بهمن در پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر سرنوشت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تهران، این روز را مناسب ترین گزینه برای نامگذاری به عنوان روز پایتخت دانست.

رییس شورای فرهنگ عمومی از انتخاب 12 بهمن به عنوان روز تهران خبر داد و گفت: تأثیر 12بهمن بر پیروزی انقلاب اسلامی و بر کسی پوشیده نیست و این روز در ایران و جهان شناخته شده و مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به نامگذاری روزی به نام تهران در تقویم گفت: باید روزی را برای این نامگذاری می شد، که در سرنوشت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تهران و کشور تعیین کننده بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران به روز تعیین تهران به عنوان پایتخت اشاره کرد و گفت: این روز بسیار مهم است و باید در شهرداری این روز برجسته شده و توسط شورای شهر و شهرداری گرامی داشته شود.


برچسب ها: شورای فرهنگ عمومی استان - شورای فرهنگ عمومی - پیروزی انقلاب اسلامی - محمد حسن ابوترابی - فرهنگ عمومی - تهران - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

12 بهمن به عنوان روز تهران انتخاب شد

12 بهمن به عنوان روز تهران انتخاب شد