مطالب مرتبط:
نقره داغ دلالان خودرو در بهار + جدول
قیمت نجومی حواله خودرو های مادران
قیمت خودرو های ایران خودرو امروز پنجشنبه 31 خرداد 1403 + جدول
قیمت خودرو های سایپا امروز پنجشنبه 31 خرداد 1403 + جدول
قیمت خودرو های ایران خودرو امروز پنجشنبه 31 خرداد 1403 + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 20:102024-06-20اقتصادي

سقف و کف قیمت خودرو در بهار


بازار خودرو در سال جدید، روز های بهاری متفاوتی را تجربه کرد، به طوری که در آغازین روز های بهار، در شرایطی به واسطه تنش میان ایران و اسراییل قیمت خودرو اوج گرفت که در اواخر ماه جاری روند نزولی چشمگیری به خود گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، آنچه مشخص است همراه با اوج گیری تنش میان ایران و اسراییل و به دنبال آن رشد نرخ ارز، قیمت خودرو به قله یک ساله خود رسید؛ به این معنا که در سال 1402 نیز قیمت ها چنین صعودی را به خود ندیده بودند.

همان طور که عنوان شد، اوج گیری تنش میان ایران و اسراییل و همچنین پاسخ موشکی ایران، بازار خودرو را با تنش مواجه کرد که دلیل اصلی آن نیز رشد موقت نرخ ارز بود.

نرخ ارز در فروردین ماه حتی رقم 67 هزارتومان را نیز به خود دید و از آنجا که طی پنج سال گذشته فرمان خودرو در دست ارز بوده، قیمت خودرو نیز روند صعودی به خود گرفت.

حالا بررسی دنیای اقتصاد نشان می دهد که قیمت ها از نیمه فروردین ماه امسال تا انتهای خردادماه بالغ بر 10 درصد کاهش یافته و حتی قیمت بسیاری از خودرو ها به بازار شب عید نزدیک شده است.

مقایسه قیمتی خودرو ها از اسفند سال گذشته تا انتهای خرداد گویای این نکته است که قیمت های روز های پایانی بهار، به قیمت های اسفند سال گذشته بسیار نزدیک شده است و برخی تفاوت قیمت ها نیز بیشتر به دلیل تغیی


برچسب ها: قیمت خودرو - خودرو - قیمت - دنیای اقتصاد - بازار خودرو - اسراییل - ایران
آخرین اخبار سرویس:

سقف و کف قیمت خودرو در بهار

سقف و کف قیمت خودرو در بهار