مطالب مرتبط:
امام جمعه موقت مهاباد: آیت الله رییسی نمونه یک مسوول متعهد و انقلابی بود
شهید آیت الله رییسی تصویر امیدبخشی در مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت
یک بلوار در کاشان به عنوان «شهید آیت الله رییسی» نامگذاری شد
عکس هایی جدید از مزار شهید آیت الله رییسی در مشهد/ تصاویر
ارتباط پدرانه شهید «آیت الله رییسی» با سطوح مختلف دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 08:202024-05-25سياسي

شهید آیت الله رییسی نمونه و اسوه بارز یک دولتمرد انقلابی بود


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پی شهادت سید شهیدان اهل خدمت و همراهان ایشان و حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدا بیانیه ای صادر کرد.

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پی شهادت سید شهیدان اهل خدمت و همراهان ایشان و حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه آمده است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم سَلامٌ عَلی إِبْراهِیمَ کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ شهادت رییس جمهور محترم و مغتنم به همراه جمعی از خادمین مخلص و جهادی ایران اسلامی، داغی سخت و جان گداز بر دلهای ملت شهادت پرور ایران گذاشت؛ شهادتی که یاد و خاطره آن ظهر عاشورایی 8 شهرویور 1360 را یادآور شد و نسلی که زندگی و سیره ی شهیدان رجایی و باهنر را در کتاب ها خوانده بودند، اینک با گوشت و پوست و استخوان هایشان آن را درک کرده اند.

شهید رییسی نمونه و اسوه ی بارز یک دولتمرد انقلابی بود، مردی مبارز، جهادگر، مخلص، مردمی و همیشه در میدان و نه از آن دولتمردانی که سیاست را بازیچه اهداف شیطانی و پوچ خود قرار داده اند و در دوران مدیریت شان حتی یک سیلی هم برای انقلاب نخوردند، چراکه حاضر نشدند از پشت میزشان برخیزند و از دفتر کارشان خارج شوند.


برچسب ها: دانشجویان دانشگاه تهران - جامعه اسلامی دانشجویان - تشییع پیکر شهدا - شهادت - دانشگاه تهران - جامعه اسلامی - تشییع پیکر
آخرین اخبار سرویس:

شهید آیت الله رییسی نمونه و اسوه بارز یک دولتمرد انقلابی بود

شهید آیت الله رییسی نمونه و اسوه بارز یک دولتمرد انقلابی بود