مطالب مرتبط:
آیت الله خاتمی: «حضور گسترده مردم» اولین اولویت انتخابات است
مردم با حضور گسترده در انتخابات، ادامه دهنده راه شهیدان خدمت باشند
در صورت حضور مردم بدون شک پزشکیان برنده انتخابات خواهد بود
تحلیل نظامی فرمانده کل ارتش از حضور پرشور مردم در انتخابات
علیخانی، نماینده ادوار مجلس: مسئولین اجرایی انتخابات از رای مردم حفاظت و صیانت کنند/ بخشی از جریانات تندرو تمایلی به حضور حداکثری مردم ندارند/ اگر مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند مشکلات همچنان باقی خواهد ماند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 13:152024-06-14سياسي

در بررسی صلاحیت کاندیداها مصلحت کاری نداشتیم/ حضور گسترده مردم اولویت اول در انتخابات است


امام جمعه موقت تهران با اشاره به روند بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان گفت: الان وضع طوری است که هیچ جریان درون نظام نمی تواند بگوید در انتخابات نامزد ندارد؛ - امام جمعه موقت تهران با اشاره به روند بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان گفت: الان وضع طوری است که هیچ جریان درون نظام نمی تواند بگوید در انتخابات نامزد ندارد؛ این گوی و این میدان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران با گرامیداشت یاد شهدای مکه در سال 1366 و شهدای مظلوم منا، گفت: کشتار وحشیانه مردم در روستای ودالنوره سودان را محکوم می کنیم که در آن صدها نفر بی گناه به خاک و خون کشیده شده اند؛ چه زمانی قرار است که جنگ داخلی سودان تمام شود؟ مسئولان سودان تدبیری داشته باشند تا جنگ داخلی در سودان به پایان برسد.

وی با بیان اینکه مصیبت غزه از یاد رفتنی نیست، گفت: ما خودمان را در غم مردم غزه شریک می دانیم و نظام جمهوری اسلامی سربلند است که برای کمک به این مردم مظلوم هر کاری که از دستش برآمد، انجام داد.

خاتمی با اشاره اقدامات وزیرخارجه شهید گفت: شهید امیرعبداللهیان بیش از 8 ماه گذشته، انگار وزیر خارجه مردم فلسطین بود و در هر جایگاه جهانی از مظلومیت مردم فلسطین سخن می گفت.


برچسب ها: امام جمعه موقت تهران - بررسی صلاحیت - کاندیداها - انتخابات - شورای نگهبان - خطبه های نماز جمعه تهران - آیت الله سید احمد خاتمی
آخرین اخبار سرویس:

در بررسی صلاحیت کاندیداها مصلحت کاری نداشتیم/ حضور گسترده مردم اولویت اول در انتخابات است

در بررسی صلاحیت کاندیداها مصلحت کاری نداشتیم/ حضور گسترده مردم اولویت اول در انتخابات است