مطالب مرتبط:
100 هکتار از گندم زارهای آق قلا در آتش سوخت
56 هکتار از مزارع و زمین های کشاورزی گیلانغرب در آتش سوخت
کهگیلویه و بویراحمد باز هم در آتش سوخت
صفر تا 100 سومین مرحله سود سهام عدالت | جزییات تازه سود سهام عدالت تا امروز
بازی فکری؛ اگه هوشت به 100 درجه رسیده بگو کدوم از افراد نقشه فرار از زندان رو داره؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 17:102024-06-02اجتماعي

100 هکتار از گندم زارهای این شهر در آتش سوخت


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان نسبت به آتش سوزی مزارع در این روزها هشدار داد و گفت: بیش از 100 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان آق قلا در آتش سوخت و طعمه حریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،  نعمت الله حاجی زاده، عصر  امروز یکشنبه، سیزدهم خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 100 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان آق قلا در آتش سوخت.

وی افزود: با دریافت گزارش مبنی بر آتش سوزی در مزارع کشاورزی روستای شور حیات آق قلا تمام ظرفیت دستگاه های مرتبط از جمله آتش نشانی، نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست برای کمک به اطفای حریق به محل اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان ادامه داد: وسعت این آتش سوزی بیش از 100 هکتار است که با وجود وزش باد شدید با تلاش نیروهای آتش نشانی، مردم محلی و نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست این حریق در کمترین زمان مهار شد.

وی با بیان اینکه دو مورد آتش سوزی شب گذشته به وسعت 15 و دو هکتار به ترتیب در زمین های کشاورزی بندرگز و گالیکش هم رخ داد، افزود: با تلاش نیروهای اعزامی خوشبختانه آتش خاموش شد.

براساس اظهارات حاجی زاده، نیروهای آتش نشانی از جمعه هفته گذشته تا روز قبل موفق به خاموش کردن آتش سوزی در 69 هکتار از زمین های کشاورزی گمیشان، کلاله و گنبدکاووس شدند.


برچسب ها: منابع طبیعی و محیط زیست - مدیریت بحران استانداری - دفتر مدیریت بحران - استانداری گلستان - آتش سوزی - بحران استانداری - شهرستان آق قلا
آخرین اخبار سرویس:

100 هکتار از گندم زارهای این شهر در آتش سوخت

100 هکتار از گندم زارهای این شهر در آتش سوخت