مطالب مرتبط:
سوسیالیسم سقوط آزادی اقتصادی و فردی
ترافیک سنگین در کوثر، میدان آزادی و پل ابوطالب
شیرینی آزادی در تهران و اهواز
یک دل در آزادی، یک دل در قزوین؛ قرار ما ساعت هشت!
ملی پوش پاراکانو: نمی دانم چرا مسئول خوابگاه آزادی به من اتاق نمی داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 14:502024-05-28حوادث

کلاهبرداری میلیاردی در پوشش آزادی زندانی


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که در پوشش آزادی زندانی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که در پوشش آزادی زندانی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فضل الله سواری پور با اشاره به جزییات این خبر گفت: چندی پیش فردی با مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مراجعه و اعلام کرد که به مردی که خود را مامور دولت معرفی کرده بود، برای آزادی برادر زندانی اش یک میلیارد تومان پرداخت کرده اما دیگر از او خبری ندارد.

وی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستورکار خود قرار دادند، گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص شد فرد کلاهبردار با معرفی خود به عنوان مامور عالی رتبه دولتی و فردی با نفوذ در دستگاه های قضایی و انتظامی اقدام به شناسایی شاکی که برادرش زندانی بود، کرده و با طرح این ادعا که امکان تغییر در روند پرونده و آزادی او را دارد، 10 میلیارد ریال از شاکی دریافت کرده و در نهایت پاسخی به تماس های شاکی نداده است.


برچسب ها: کلاهبرداری میلیاردی - پلیس آگاهی - فرماندهی انتظامی - غرب استان تهران - کلاهبردار - آزادی زندانی - استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی در پوشش آزادی زندانی

کلاهبرداری میلیاردی در پوشش آزادی زندانی