مطالب مرتبط:
افزایش 10 درصدی مساکن روستایی مقاوم سازی شده در آذربایجان شرقی تا پایان سال
شتاب سه ساله عمران روستایی در آذربایجان شرقی به اندازه 10 سال
بیش از 2000واحد مسکن روستایی نهاوند نیاز به مقاوم سازی دارد
فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان شرقی تشدید می شود
قطعی با برنامه آب در آذربایجان شرقی نخواهیم داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 16:302024-06-09اقتصادي

52 درصد مساکن روستایی آذربایجان شرقی مقاوم سازی شده است


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر 305 هزار واحد مسکن روستایی در استان وجود دارد که 156 هزار واحد یعنی 52 درصد از آن مقاوم سازی شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر 305 هزار واحد مسکن روستایی در استان وجود دارد که 156 هزار واحد یعنی 52 درصد از آن مقاوم سازی شده است.

حجت الله سروری، یکشنبه، 20 خرداد ماه، در چهارمین نشست از سلسله نشست های رسم خدمت اظهار کرد: تا پایان سال جاری میزان مقاوم سازی مساکن روستایی در استان با 10 درصد افزایش به 62 درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سهمیه استان در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی در سالجاری افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: سهمیه سالانه استان در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی، 12 هزار واحد مسکن بود که این میزان در سال جاری به 20 هزار واحد افزایش یافته است.

وی گفت: اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از طرح های مهم دولت سیزدهم بود و حدود 18 هزار قطعه زمین در روستاهای مختلف استان برای اجرای طرح جوانی جمعیت در مراحل تفکیک و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط است.

سروری با بیان اینکه در قالب طرح نهضت ملی مسکن 16 هزار و 500 واحد مسکن از سوی این بنیاد احداث و تحویل متقاضیان شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی نیز از وظایف این بنیاد


برچسب ها: مقاوم سازی - آذربایجان شرقی - مسکن روستایی - مقاوم سازی مسکن روستایی - روستایی - آذربایجان - مدیرکل بنیاد مسکن
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد مساکن روستایی آذربایجان شرقی مقاوم سازی شده است

52 درصد مساکن روستایی آذربایجان شرقی مقاوم سازی شده است