مطالب مرتبط:
کوهنورد 65 ساله در قله یخ بند قزوین ایست قلبی کرد
ایست قلبی فوتسالیست سابق فرش آرا
جان باختن بانوی کوهنورد 71 ساله دشتستانی
جان باختن بانوی کوهنورد 71 ساله دشتستانی
بانوی کوهنورد 71 ساله دشتستانی جان باخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 14:202024-05-25حوادث

ایست قلبی کوهنورد 65 ساله در قله یخ بند قزوین


گزارشی مبنی بر ایست قلبی و فوت یک کوهنورد در قله یخ بند (شجاع الدین) به مرکز عملیات جمعیت هلال احمر قزوین اعلام شد که بلافاصله تیم پایگاه قسطین لار شهرستان قزوین به منطقه اعزام شدند.

- گزارشی مبنی بر ایست قلبی و فوت یک کوهنورد در قله یخ بند (شجاع الدین) به مرکز عملیات جمعیت هلال احمر قزوین اعلام شد که بلافاصله تیم پایگاه قسطین لار شهرستان قزوین به منطقه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین از ایست قلبی یک کوهنورد 65 ساله در قله یخ بند (شجاع الدین) و عملیات چند ساعته برای انتقال آن به دامنه کوه خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گزارشی مبنی بر ایست قلبی و فوت یک کوهنورد در قله یخ بند (شجاع الدین) به مرکز عملیات جمعیت هلال احمر قزوین اعلام شد که بلافاصله تیم پایگاه قسطین لار شهرستان قزوین به منطقه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر پس از رسیدن به محل، شروع به CPR (عملیات احیای قلبی و تنفسی) کردند، اما بعد از گذشت 45 دقیقه متاسفانه فرد فوت شده احیا نشد.

این مسوول ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از انجام اقدامات اولیه، در نهایت فرد جان باخته را که مردی 65 ساله بود را بعد از چندین ساعت تلاش به دامنه کوه منتقل کرده و تحویل مراجع قانونی دادند.


برچسب ها: هلال احمر قزوین - جمعیت هلال احمر - ایست قلبی - قزوین - شهرستان قزوین - کوهنورد - هلال احمر
آخرین اخبار سرویس:

ایست قلبی کوهنورد 65 ساله در قله یخ بند قزوین

ایست قلبی کوهنورد 65 ساله در قله یخ بند قزوین