مطالب مرتبط:
رکورد صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده
رکورد ترانزیت کشور شکسته شد
بذرپاش: رکورد ترانزیت کشور در سال 1402 شکسته شد
رکورد ترانزیت کشور شکسته شد
وجود300 هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد در نهاوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 15:152024-05-26اقتصادي

رکورد صدور پروانه در بافت های فرسوده کشور شکسته شد


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مثبت شدن رشد تولید مسکن در کشور با اجرای نهضت ملی مسکن، از شکسته شدن رکورد صدور پروانه در بافت های فرسوده کشور در سال گذشته با صدور افزون بر 92 هزار پروانه ساختمانی خبر داد.

- ایسنا/یزد وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مثبت شدن رشد تولید مسکن در کشور با اجرای نهضت ملی مسکن، از شکسته شدن رکورد صدور پروانه در بافت های فرسوده کشور در سال گذشته با صدور افزون بر 92 هزار پروانه ساختمانی خبر داد.

مهرداد بذرپاش امروز یکشنبه ششم خردادماه در مراسم افتتاح همزمان با چهار هزار و 157 واحد نهضت ملی در قالب های مختلف، تحویل چهار هزار و 412 قطعه زمین و آغاز عملیات اجرایی بیش از 20 هزار واحد جدید نهضت ملی مسکن در استان یزد که در مجتمع تازه تاسیس 160 واحدی آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مسکن یکی از موضوعات مورد تأکید رییس جمهور فقید و شهید در سه سال مسئولیت ایشان در حوزه اجرایی کشور بود و در این مدت، روز و هفته ای نبود که این موضوع در دستور کار دولت و رییس جمهور یا معاون اول وی نباشد و به نوعی از آن غفلت شود.

وی افزود: البته مسکن موضوع بسیار مهم و در عین سادگی، موضوعی با پیچیدگی های گسترده است به نحوی که بعضا برخی مسائل به ظاهر ساده، بسیاری از طرح های مسکن سازی در قالب تعاونی های مسکن را دچار مشکل کرده ولی دولت با وجود


برچسب ها: بافت های فرسوده - وزیر راه و شهرسازی - صدور پروانه - پروانه - پروانه ساختمانی - مسکن - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

رکورد صدور پروانه در بافت های فرسوده کشور شکسته شد

رکورد صدور پروانه در بافت های فرسوده کشور شکسته شد