مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 08:452024-06-08فناوري

بزن و بِبَر!


احتمالاً طی چند ماه اخیر نام «نات کوین» را اینجا و آنجا دیده یا شنیده اید و طی دو هفته اخیر هم که «همسترکامبت» همه کانال ها و گروه های تلگرامی گوشیتان را تسخیر کرده متوجه شده اید که خیلی از جوان ها و غیرجوان های اطرافتان با کوبیدن مدام و مسلسل وار روی صفحه گوشی به جز بازی، - احتمالاً طی چند ماه اخیر نام نات کوین را اینجا و آنجا دیده یا شنیده اید و طی دو هفته اخیر هم که همسترکامبت همه کانال ها و گروه های تلگرامی گوشیتان را تسخیر کرده متوجه شده اید که خیلی از جوان ها و غیرجوان های اطرافتان با کوبیدن مدام و مسلسل وار روی صفحه گوشی به جز بازی، دارند چکار می کنند.

بازی همسترکامبت مثلاً قرار است شما را پولدار کند اما فقط توهم ثروت دیجیتالی است چند هفته پیش در همین صفحه مطلبی را که یک طراح سرشناس بازی های رایانه ای به نام ایان بوگاست نوشته بود منتشر کردیم.

بوگاست در مقاله اش درباره کلیت بازی های رایانه ای به عنوان سرگمی گفته بود: ما بازی می کنیم چون اغلب بازی های رایانه ای عبث و بیهوده اند! همان قدر که بازی ها بی معنی و عبث اند، انسانی که خود را به آن ها مشغول می کند نیز بی معنی و عبث است .

با این همه و حداقل طی سه یا چهار سال اخیر، نسل تازه ای از بازی ها همه گیر شده اند که در نگاه اول، نه تنها عبث و بیهوده بودن را نقض کرده اند بلکه سازندگ


برچسب ها: بازی های رایانه ای - بازی - رایانه ای - هفته اخیر - جوان - گوشی - رایانه
آخرین اخبار سرویس:

بزن و بِبَر!

بزن و بِبَر!