مطالب مرتبط:
شهید جمهور امید محرومان بود
فیلم| مراسم گرامیداشت شهید جمهور توسط جامعه کلیمیان اصفهان
ابراز همدردی مدیر جامعه الزهرا(س) با خانواده شهید جمهور
شهید رییسی رویه خدمت به مردم را در جامعه پایه گذاری کرد
فرماندار زابل: شهید رییسی رویه خدمت در جامعه را پایه گذاری کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 11:302024-05-26سياسي

خدمت رسانی شهید جمهور به جامعه امید دوباره بخشید


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آیت الله رییسی امید و حیات را در رگ های جامعه دمیدند، گفت: ما در حال حاضر با باور به اینکه ما می توانیم، باید شخص توانا، - ایسنا/قم استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آیت الله رییسی امید و حیات را در رگ های جامعه دمیدند، گفت: ما در حال حاضر با باور به اینکه ما می توانیم، باید شخص توانا، متعهد، مخلص و باتقوایی که سعی می کند راه شهید جمهور را ادامه دهد انتخاب کنیم.

صادقه یوسفی استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و هیئت همراهشان در پی سانحه بالگرد رییس جمهور، اظهار کرد: شهید جمهور در بُعد خدمت و مدیریت مرد میدان بودند و مدیریت از پشت میز را قبول نداشتند به جهت اینکه طبیعتاً اگر فرد در شرایط قرار بگیرد درک بهتری از آن شرایط خواهد داشت و بهتر مدیریت خواهد کرد.

وی ادامه داد: آیت الله رییسی لازم می دیدند در بسیاری از موارد خودشان در میدان قرار بگیرند و مسئله را درک کنند تا مدیریت دقیق تری داشته باشند ولو اینکه لازم باشد آسایش خود را فدا کنند و از هیچ طعنه، کنایه و تمسخری در این راه ابا نداشتند چون وظیفه خود می دانستند که از نزدیک به مدیریت امور بپردازند.


برچسب ها: استاد حوزه و دانشگاه - حوزه و دانشگاه - آیت الله رییسی - آیت الله - استاد حوزه - آیت الله سیدابراهیم رییسی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی شهید جمهور به جامعه امید دوباره بخشید

خدمت رسانی شهید جمهور به جامعه امید دوباره بخشید