مطالب مرتبط:
هشت اثر صنایع دستی کرمانشاه مهر اصالت جهانی دارند
جبلی: انتظار و توقع ما این است که در این دوره کمتر با بداخلاقی های انتخاباتی مواجه باشیم
مهر اصالت جهانی بر پیشانی هشت اثر صنایع دستی کرمانشاه
اسحاق جهانگیری: نگاه امنیتی به دانشگاه برای توسعه کشور زیان بار است/ ما باید نسبت به آینده دانشجو حساسیت داشته باشیم؛ اگر به آینده ایران حساسیت داریم/راهکار توسعه ایران؛ توسعه علمی ایران است
پنج اثر صنایع دستی آذربایجان غربی مهر اصالت دریافت کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 11:152024-06-10بين الملل

درسی از مارتین هایدگر ؛ چگونه در جهانِ نااصیل «اصالت» داشته باشیم؟


برای یکی از مهم ترین فیلسوفان قرن بیستم، یعنی مارتین هایدگر ، یکی از مهم ترین چالش هایی که ما به عنوان انسان با آن روبرو هستیم، این است که در جهانی که دائماً سعی دارد ما را به چیز دیگری تبدیل کند، - درسی از مارتین هایدگر ؛ چگونه در جهانِ نااصیل اصالت داشته باشیم؟ برای یکی از مهم ترین فیلسوفان قرن بیستم، یعنی مارتین هایدگر ، یکی از مهم ترین چالش هایی که ما به عنوان انسان با آن روبرو هستیم، این است که در جهانی که دائماً سعی دارد ما را به چیز دیگری تبدیل کند، خودمان باشیم.

هایدگر مانند سایر فیلسوفانی که اغلب از آن ها با عنوان اگزیستانسیالیست یاد می شود، از ارزش اصالت دفاع می کند: یعنی اینکه مسیر خود را در زندگی بسازیم و بر اساس اصولی زندگی کنیم که خودمان به آنها اعتقاد داریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرادید؛ با این حال، به نظر می رسد اینکه کسی بتواند همیشه یک فرد کاملاً غیرهمرنگ جماعت و اصیل باشد، آرمانی غیر واقعی و دست نیافتنی باشد و هایدگر هم با این موضوع موافق است.

  هایدگر در کتاب هستی و زمان استدلال می کند که با توجه به اینکه ما به درون دنیایی از پس زمینه های فرهنگی و معانی مشترک میان انسان ها افکنده شده ایم ، کاملاً اجتناب ناپذیر است که در نهایت با ارزش های زندگی عمومی همرنگ شویم و نسبت به چگونگی زندگی خود نوعی از رضایت را داشته باشیم


برچسب ها: مهم ترین - یکی از - اصالت - جهانی - دیگری - زندگی - انسان
آخرین اخبار سرویس:

درسی از مارتین هایدگر ؛ چگونه در جهانِ نااصیل «اصالت» داشته باشیم؟

درسی از مارتین هایدگر ؛ چگونه در جهانِ نااصیل «اصالت» داشته باشیم؟