مطالب مرتبط:
هلاکت 2 نفر مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر
ویدیویی از پوشش بسیار زیبا و اصیل بازیگر دوست داشتنی سریال هشت و نیم دقیقه شبنم قلی خانی در برنامه شام ایرانی/ماشاالله به این اصالت !!!
در پرتو روابط حسنه تهران-ریاض، زوار ایرانی در امنیت و آرامش آیین حج را به جای می آورند
میدونستین چهارزانو نشستن که متاسفانه در فرهنگ ایرانی ما بسیار مرسوم است، بدترین نوع نشستنه؟!
آزمون در آستانه لالیگا؛ سویا و سری آ در جدال برای جذب مهاجم ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 21:352024-05-31حوادث

پلیس: هلاکت دو فرد مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر


سردار  جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان داشت: ساعتی قبل حین برقراری نظم و امنیت توسط عوامل انتظامی در شهرستان ایرانشهر دو نفر عناصر مسلح با ذکر الله اکبر گویان اقدام به حمله به سمت واحد گشتی یگان امدادکرده اند.

- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با هوشیاری ماموران انتظامی از هلاکت دو نفر مسلح غیر ایرانی ساعتی قبل در ایرانشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سردار  جلیلیان فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ساعتی قبل حین برقراری نظم و امنیت توسط عوامل انتظامی در شهرستان ایرانشهر دو نفر عناصر مسلح با ذکر الله اکبر گویان اقدام به حمله به سمت واحد گشتی یگان امدادکرده اند.

 فرمانده انتظامی استان گفت:  با هوشیاری ماموران انتظامی و آتش برتر آنان دو نفر شرور به هلاکت رسیدند و یک قبضه کلت، 16 عدد فشنگ و یک ضامن نارنجک در صحنه کشف شد.

  وی در پایان افزود.

پلیس در برقراری امنیت مردم با ایثارگری و فداکاری هیچگونه ناامنی را برنمی تابد و با مخلان نظم و امنیت با اقتدار برخورد می کند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - انتظامی - استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - ایرانشهر - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: هلاکت دو فرد مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر

پلیس: هلاکت دو فرد مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر