مطالب مرتبط:
احیای واحدهای تولیدی راکد، اولویت محوری دولت سیزدهم است
دولت سیزدهم خدمات ماندگاری در سیستان و بلوچستان انجام داده است
افزایش 12 رشته محل جدید در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان
 انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان؛ کشف بیش از چهار تن مواد مخدر
انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 07:552024-06-05اقتصادي

احیای بیش از 200 واحد تولیدی و خدماتی در سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه احیای واحدهای تولیدی، در نیمه سال 1400، 10 درصد واحدهای تولیدی استان اعم از صنعتی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه احیای واحدهای تولیدی، در نیمه سال 1400، 10 درصد واحدهای تولیدی استان اعم از صنعتی، معدنی و کشاورزی استان، تعطیل و راکد بود اما امروز به 5 درصد رسیده است.

داود شهرکی در گفت وگو با ایسنا- افزود: امروز با احیای بیش از 200 واحد تولیدی و خدماتی در استان، این رقم به 5 درصد کاهش پیدا کرده که این یک اتفاق خوب در استان است.

وی تصریح کرد: نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان طرحهای بزرگی است که در استان شروع شده و پیشرفت 20 تا 90 درصد دارد که این هم یک اقدام خیلی خوب در بحث توسعه استان است.

شهرکی گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، معادن و صنایع دارد که با تکیه بر آنها بویژه تشویق سرمایه گذاران به استفاده از این ظرفیت می توان نام محرومیت را از چهره این استان پاک کرد.

وی اظهار کرد: هم مرزی سیستان و بلوچستان با 2 کشور پاکستان و افغانستان در شرق در یک سو و دسترسی به آبهای آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره مندی از منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتص


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - واحدهای تولیدی - استاندار سیستان و بلوچستان - استان - بلوچستان - هماهنگی امور اقتصادی - تولیدی
آخرین اخبار سرویس:

احیای بیش از 200 واحد تولیدی و خدماتی در سیستان و بلوچستان

احیای بیش از 200 واحد تولیدی و خدماتی در سیستان و بلوچستان