مطالب مرتبط:
14 بازیکن تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا مشخص شدند
14 بازیکن تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا مشخص شدند
زمان و برنامه کامل هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2024: ساعت بازی های ایران با آمریکا، هلند، فرانسه و... به وقت تهران + جدول رده بندی
جعفری: تیم والیبال دختران ایران مقابل ژاپن خوب بازی نکرد
تلاش بلندقامتان والیبال برای نخستین پیروزی/ ایران - آمریکا؛ چهارشنبه برابر هم صف آرایی می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 10:502024-06-18ورزشي

والیبال آمریکا با تمام مهره ها مقابل ایران


تیم ملی والیبال ایران در حالی فردا چهارشنبه برای بیست ودومین بار به مصاف آمریکا می رود که این تیم ترکیب المپیکی خود را مقابل ایران به میدان می فرستد.

- تیم ملی والیبال ایران در حالی فردا چهارشنبه برای بیست ودومین بار به مصاف آمریکا می رود که این تیم ترکیب المپیکی خود را مقابل ایران به میدان می فرستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته سوم لیگ ملت های 2024 از ساعت 14:30 روز چهارشنبه 30 خرداد برابر آمریکا به میدان می رود.

تیم ملی والیبال آمریکا در هر پنج دوره قبلی لیگ ملت های والیبال حضور داشته که سه بار در سال های 2019، 2022 و 2023 در فینال ناکام مانده و نایب قهرمان شد و یک بار نیز در سال 2018 به مقام سوم لیگ ملت ها دست یافت.

آمریکا هفته اول لیگ ملت های امسال را با تیم دوم خود شروع کرد چرا که بازیکنان اصلی این تیم در کمپی در این کشور مشغول تمرین برای المپیک بودند.

بنابراین با تیم دوم راهی ترکیه شد و در تمامی دیدارهایش شکست خورد اما در هفته دوم تیم اصلی خود را راهی مسابقات کرد و برابر آرژانتین و صربستان به پیروزی رسید اما نتیجه را به ایتالیا و کانادا واگذار کرد.

این تیم در هفته سوم هم با تمامی نفرات اصلی خود شرکت کرده است و با توجه به اینکه در المپیک هم حضور دارد، به دنبال آماده سازی خود برای این رویداد معتبر بین المللی است.


برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران - تیم ملی والیبال - والیبال - والیبال ایران - لیگ ملت ها - آمریکا - ایران
آخرین اخبار سرویس:

والیبال آمریکا با تمام مهره ها مقابل ایران

والیبال آمریکا با تمام مهره ها مقابل ایران