مطالب مرتبط:
صدیقی، امام جمعه موقت تهران: اگر رییس جمهور جدید بخواهد تمام استانداران و وزرا را عوض کند موجب خسارت به مردم است/ باید کسی را انتخاب کنید که راه شهید رییسی و طرح های سازنده را ادامه دهد/ حضرت آقا حدود 30 امتیاز به رییس جمهور شهید دادند که سابقه نداشته است
امام جمعه شاهرود: رییس جمهور شهید نوعی مدیریت جدید در کشور بنیان نهاد
امام جمعه قم: لجن پراکنی کمکی به پیشرفت کارها نمی کند و به آبروی ملی لطمه می زند/ امام جمعه اهواز: ملت به یک رییس جمهور شبیه به شهید رییسی نیاز دارد
امام جمعه آبادان: مردم در انتخاب رییس جمهور دقت و تحقیق داشته باشند
امام جمعه کرج: القاء می کنند که کشور در دوران شهید رییسی، مشکلات و معضلات اقتصادی داشته؛ ای مردم، این مطالب دروغ است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 19:102024-06-07سياسي

امام جمعه موقت سنندج: مردم به کسی رای بدهند که مانند رییس جمهور شهید، قدرت را برای خدمت به کشور بکار گیرد


ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: شرکت پرشور در انتخابات، وظیفه همه است و مردم با مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، امام جمعه موقت سنندج گفت: مردم با شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، شعور بالای سیاسی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: شرکت پرشور در انتخابات، وظیفه همه است و مردم با مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی، حافظ امنیت کشور و پاسداری خون شهدا خواهند بود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان، نامزدهای اصلح را به مردم معرفی می کند، افزود: مردم به کسی رای بدهند که مانند رییس جمهور شهید، قدرت را برای خدمت به کشور بکار گیرد.

خطیب جمعه موقت سنندج بر لزوم تلاش جهادی رییس جمهور منتخب برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: رییس قوه مجریه آینده باید از نزدیک مشکلات طبقات ضعیف و محروم را پیگیری و رسیدگی کند.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه ها یادآور شد: طبق فرموده پیامبر اسلام(ص)، برادران دینی، اهل ایمان، توحید، مرید خدا، مسلح به اسلام، دارای اخلاق و اهل زکات، پاکدامن و مزین به رفتار و گفتار حق هستند.


برچسب ها: خطبه های نماز جمعه - رییس جمهور - سنندج - انتخابات - مردم - جمهور - جمعه
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سنندج: مردم به کسی رای بدهند که مانند رییس جمهور شهید، قدرت را برای خدمت به کشور بکار گیرد

امام جمعه موقت سنندج: مردم به کسی رای بدهند که مانند رییس جمهور شهید، قدرت را برای خدمت به کشور بکار گیرد