مطالب مرتبط:
عکس | پنجمین شب از یازدهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار
خداداد افشاریان بازداشت شد ایسنا
باختی دیگر برای مس سونگون ایسنا
بازدید رییس سازمان محیط زیست از ایسنا
بازدید رییس سازمان محیط زیست از ایسنا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 10:352024-06-06سياسي

گزارش ایسنا از پنجمین شب سوگواره ملی تعزیه ده زیار


پنجمین شب از یازدهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار به نام و یاد شهید القدس ابومهدی المهندس از فرماندهان حشدالشعبی برگزار شد.

- ایسنا/کرمان پنجمین شب از یازدهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار به نام و یاد شهید القدس ابومهدی المهندس از فرماندهان حشدالشعبی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان به مناسبت ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی از 12 خردادماه با حضور گروه های تعزیه از سراسر کشور آغاز شده و تا 22 خرداد ماه ادامه دارد.

چهارمین و پنجمین شب از این سوگواره ملی با اجرای مجلس تعزیه شهادت حضرت علی اکبر و حضرت عباس (علیهماالسلام) توسط تعدادی از اساتید و پیشکسوتان تعزیه ایران برگزار و نحوه شهادت ایشان حضرت شبیه خوانی شد.

عمود خیمه میدان تعزیه که هر شب تمثال مبارک یکی از شهدا بر روی آن نصب می شود، در پنجمین شب از یازدهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار به عکس شهید ابومهدی المهندس از فرماندهان حشدالشعبی عراق مزین شد و تعزیه خوانان ضمن برپایی مجلس تعزیه با آرمان های شهدای مدافع حرم و شهدای راه آزادی قدس شریف تجدید میثاق کردند.

از ابتدای یازدهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار تاکنون تمثال مبارک شهیدان حاج عادل رضایی و زینب یعقوبی از شهدای انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان، شهید محسن پوردرانی از شهدای غدیر و


برچسب ها: تعزیه - سوگواره - ده زیار - یازدهمین - ابومهدی المهندس - بنیانگذار انقلاب اسلامی - زیار
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از پنجمین شب سوگواره ملی تعزیه ده زیار

گزارش ایسنا از پنجمین شب سوگواره ملی تعزیه ده زیار