مطالب مرتبط:
جراح پلاستیک خیابان جردن کلاهبردار از آب درآمد
دستگیری جراح پلاستیک قلابی با 13 سال سابقه کار (فیلم)
جراح پلاستیک کلینیک معروف تهران قلابی بود
جراح پلاستیک کلینیک معروف تهران قلابی بود
اندونزی در صدر مصرف کنندگان میکروپلاستیک؛ اندونزیایی ها ماهانه 15 گرم پلاستیک می بلعند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-10اجتماعي

انباشت پلاستیک در اطراف چهارباغ


با توجه به اینکه پلاستیک وزن کمی دارد و برخی رانندگان خودروهای حمل زباله با سرعت زیادی در مسیر مرکز دفن استان تردد دارند، - ایسنا/البرز سرپرست محیط زیست چهارباغ گفت: با توجه به اینکه پلاستیک وزن کمی دارد و برخی رانندگان خودروهای حمل زباله با سرعت زیادی در مسیر مرکز دفن استان تردد دارند، شاهد انباشت پلاستیک در اطراف جاده چهارباغ به حلقه دره هستیم.

محمد محمودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مسیر چهارباغ تا حلقه دره اظهار کرد: این طرح چهارشنبه 23 خرداد ماه به صورت نمادین با همکاری محیط زیست، شهرداری چهارباغ و کرج اجرایی می شود.

وی ادامه داد: روزانه تعداد زیادی کامیون حمل زباله در مسیر چهارباغ به حلقه دره تردد دارند که برخی از آنها موارد زیست محیطی لازم را در فرایند انتقال زباله رعایت نمی کنند.

وی افزود: طبق ضوابط این کامیون ‎ها باید توری های مخصوصی را روی زباله هایی که حمل می کنند قرار دهند تا در فرایند جابجایی و حرکت این زباله ها به بیرون پرتاب نشوند ولی متاسفانه برخی رانندگان نسبت به این مسئله بی تفاوت هستند.

محمودی تصریح کرد: با توجه به اینکه پلاستیک وزن کمی دارد و برخی رانندگان با سرعت زیادی در این مسیر حمل زباله تردد دارند، شاهد انباشت پلاستیک در اطراف جاده چهارباغ به حلقه دره هستیم که علاوه بر اینک


برچسب ها: چهارباغ - پلاستیک - زباله - محیط زیست - مسیر - رانندگان - تردد
آخرین اخبار سرویس:

انباشت پلاستیک در اطراف چهارباغ

انباشت پلاستیک در اطراف چهارباغ