مطالب مرتبط:
فرماندار گناباد: آیت الله رییسی گفتمان ریاست جمهوری را تغییر داد
امام جمعه سردشت: آیت الله رییسی، رجایی دیگری بود
طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رییسی بود
امام جمعه بجنورد: آیت الله رییسی خود را برای حفظ ارزش های اسلامی وقف کرده بود
آماده سازی محل دفن شهید آیت الله رییسی در حرم مطهر امام رضا (ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 11:302024-05-22سياسي

آیت الله رییسی گفتمان امام، نظام و رهبری را تقویت کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت الله رییسی گفتمان امام، نظام و رهبری را با تمام توان در خط رهبری نظام تقویت کرد و حرکت های انقلابی رییس جمهور شهید را از سازمان ملل تا سایر مجامع بین المللی دیدیم.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت الله رییسی گفتمان امام، نظام و رهبری را با تمام توان در خط رهبری نظام تقویت کرد و حرکت های انقلابی رییس جمهور شهید را از سازمان ملل تا سایر مجامع بین المللی دیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز دوم خردادماه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور درد آشنای مردم و خدمتگزار به مردم و هیئت همراه اظهار کرد: در طول تاریخ جریان حق و باطل همواره با یکدیگر درگیر بوده اند و در میدان حق مردانی مجاهد و فداکار و از جان گذشته و با انگیزه بالای الهی پا به میدان گذاشتند و در مقابل آن جبهه باطل همیشه رهبرانی فاسد و ظالم که به حق ابتدایی شهروندی توجه نمی کردند، وجود داشتند که بر مردم حکمرانی کردند.

وی ادامه داد: سردمدار جبهه حق، انبیاء الهی هستند و آنها برای رضایت خدا همواره حرکت کردند و مردم را به خدا فراخواندند و هیچ وقت مردم را به خود فرانخواندند.


برچسب ها: آیت الله رییسی - نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - آیت الله - رییس جمهور - رییس - امام جمعه کرمان
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی گفتمان امام، نظام و رهبری را تقویت کرد

آیت الله رییسی گفتمان امام، نظام و رهبری را تقویت کرد