موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
اجرای طرح «سرآمدان قرآنی» به همت بنیاد نخبگان خراسان رضوی
همکاری ایران و عراق در تاسیس دانشگاه و تولیدات فرهنگی مشترک
تأکید بر تعمیق روابط فرهنگی و مقابله با چالش های مشترک ایران و عراق
چگونگی اجرای فرمول همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
فرمول جدید محاسبه چگونگی اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 10:002024-06-08سياسي

اجرای طرح فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز برای مقابله با بی حجابی


رییس دانشگاه تبریز از اجرای طرح فرهنگی و اجتماعی دانشکده ای این دانشگاه برای مقابله با بی حجابی خبر داد و گفت: در این طرح با کسانی که هنجارهای دانشگاه را رعایت نکنند صحبت می کنیم و تلاش می شود قوانین و مقررات دانشگاه به این افراد گوشزد شود.

- رییس دانشگاه تبریز از اجرای طرح فرهنگی و اجتماعی دانشکده ای این دانشگاه برای مقابله با بی حجابی خبر داد و گفت: در این طرح با کسانی که هنجارهای دانشگاه را رعایت نکنند صحبت می کنیم و تلاش می شود قوانین و مقررات دانشگاه به این افراد گوشزد شود.

صفر نصرالله زاده در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با اشاره به راه اندازی طرحی با عنوان اقدام فرهنگی و اجتماعی دانشکده ای دانشگاه تبریز در حوزه حجاب اظهار کرد: اساس اجرای این طرح در سطح دانشکده ها استوار است.

نحوه کار به این شکل است با کسانی که هنجارهای دانشگاه را رعایت نکنند، صحبت می شود و این افراد مشاوره لازم صورت می گیرد و تلاش می کنیم قوانین و مقررات دانشگاه به این افراد گوشزد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تجربه بیش از 99 درصد موارد ناهنجاری در دانشگاه پس از صحبت رعایت می شود اما اگر موارد معدودی از ناهنجاری ادامه پیدا کنم ما مجبور هستیم بر اساس مقررات با این افراد برخورد کنیم.


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه تبریز - رییس دانشگاه تبریز - دانشکده - قوانین و مقررات - اجتماعی - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز برای مقابله با بی حجابی

اجرای طرح فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز برای مقابله با بی حجابی