مطالب مرتبط:
برداشت آب مورد نیاز فضای سبز شهری مشهد از مسیل چهل بازه
از ابتدای سال تاکنون:  بیش از 10 هزار مترمربع فضای سبز شهری در منطقه 20 احداث شد 
برداشت آب مورد نیاز فضای سبز شهری مشهد از مسیل چهل بازه
 بیش از 15 هزار مترمربع فضای سبز شهری در شهرداری منطقه 20 احداث شد
بی توجهی 3 وزارتخانه به قیمت کالا های غیراساسی با ارز 28500
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 20:002024-05-28سياسي

فضای سبز سنندج در دوراهی توسعه و بی توجهی


رییس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به احداث پارک های جدید و زیبا در نقاط مختلف شهر طی دوره فعالیت این دوره از شورای شهر، - ایسنا/کردستان رییس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به احداث پارک های جدید و زیبا در نقاط مختلف شهر طی دوره فعالیت این دوره از شورای شهر، گفت: این اقدام نشان دهنده توجه شورا و شهرداری به ایجاد فضای سبز و توسعه فضای تفریحی در شهر است.

بهروز ابراهیم آبادی امروز (8 خرداد) در جلسه امروز کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج که به بررسی وضعیت پارک ها و خدمات زیرساختی سطح شهر اختصاص داشت، با اشاره به اقدامات شهرداری در احداث پارک های جدید، به ضرورت برنامه ریزی مدبرانه برای نگهداری از این فضاهای سبز تأکید کرد.

ابراهیم آبادی با اشاره به احداث پارک های جدید و زیبا در نقاط مختلف شهر طی دوره فعالیت این دوره از شورای شهر، عنوان کرد: این اقدام نشان دهنده توجه شورا و شهرداری به ایجاد فضای سبز و توسعه فضای تفریحی در شهر است.

وی در ادامه افزود: با وجود اقدامات مثبت انجام شده، متأسفانه شاهد کم کاری هایی در زمینه نگهداری از پارک ها هستیم که برخی از پارک ها مانند پارک آشتی به دلیل عدم رسیدگی مناسب، به مکانی نامناسب برای حضور شهروندان تبدیل شده است.


برچسب ها: پارک های جدید - شورای اسلامی شهر سنندج - کمیسیون عمران - رییس کمیسیون عمران - پارک ها - شورای اسلامی شهر - خدمات شهری
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز سنندج در دوراهی توسعه و بی توجهی

فضای سبز سنندج در دوراهی توسعه و بی توجهی