مطالب مرتبط:
ببینید | روایت برادر شهید رییسی از شروع فعالیت های سیاسی رییس جمهوری از دوره نوجوانی
حجت الاسلام رفیعی: شهید رییسی در سفر های خارجی گفته بود برای اینکه در وقت صرفه جویی شود ساعت هواپیما را برای شب تنظیم کنید
حجت الاسلام رفیعی: رفع محرومیت، اخلاص و توسل سه ویژگی برجسته شهید رییسی بود
آیت الله سبحانی: شهید رییسی استوانه ای برای انقلاب بود
مردم 2 بار به شهید رییسی رأی دادند؛ خرداد 1400 و خرداد 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 11:202024-05-27سياسي

شهید رییسی از زبان برادر


ویژه برنامه تلویزیونی «شهید جمهور» یکشنبه شب ششم خردادماه با محوریت زندگی و سوابق شهید آیت الله رییسی روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

- ویژه برنامه تلویزیونی شهید جمهور یکشنبه شب ششم خردادماه با محوریت زندگی و سوابق شهید آیت الله رییسی روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه سید علی رییس الساداتی، برادر رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی به عنوان مهمان حضور داشت؛ او اظهار کرد: مدتی در دستگاه قضایی بودم ولی زمان ریاست برادرم، خودم را بازنشسته کردم و زمانی هم که شهید رییسی به ریاست جمهوری رسیدم، با وجود پیشنهاداتی که بود ولی هیچ کدام را قبول نکردم و ترجیح دادم مسئولیتی نداشته باشم.

شهید رییسی با وجود مشغله های فراوان هر ماه روضه خانگی داشت رییس الساداتی افزود: برادرم با وجود مشغله های فراوان نسبت به صله رحم و دید و بازدیدهای خانوادگی اهتمام داشت، ماهی یک بار در منزل خود روضه خانگی داشت و حداقل سالی یک بار جلساتی با بستگان داشت و بدون اینکه کسی مطلع شود، کمک های مالی به اقوام نیازمند می کرد و این مسئله همیشه استمرار داشت.

به خاطر شهید رییسی وکالت را کنار گذاشتم برادر شهید رییسی خاطرنشان کرد: با توجه به ملاحظات و جایگاهی که برادرم داشت و برای اینکه درآمد معینی داشته باشم، وکالت را کنار گذاشتم چون وک


برچسب ها: رییس - شهید - برنامه تلویزیونی - رییسی - آیت الله رییسی - آیت الله سید ابراهیم رییسی - آیت الله
آخرین اخبار سرویس:

شهید رییسی از زبان برادر

شهید رییسی از زبان برادر