مطالب مرتبط:
برگزاری مراسم عمامه گذاری همزمان با سوگواری شهدای خدمت در هند
برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در دانشگاه زنجان+عکس
تشییع مردمی رییس جمهور پیام قوت جمهوری اسلامی/جمهور جاوید/ایران در داغ فراق شهدای خدمت/پیشخوان
مجلس بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی
دیدار خانواده های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 15:252024-05-25سياسي

برگزاری مراسم سوگواره شهدای خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان


مراسم سوگواری شهید جمهور آیت الله ابراهیم رییسی و شهدای خدمت با حضور کارمندان در محل نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان مراسم سوگواری شهید جمهور آیت الله ابراهیم رییسی و شهدای خدمت با حضور کارمندان در محل نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

ظهر امروز (شنبه 5 خرداد)، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین زارع بیان کرد: شهید ابراهیم رییسی از چنان جایگاهی برخوردار بود که یک چهارم کره زمین عزای عمومی اعلام کردند و در حدود 63 کشور سفرا و نمایندگان خود در این مراسم شرکت داشتند و این جایگاه اتفاقی نیست بلکه انتخاب شدنی است.

زارع، گفت : آیت الله رییسی همیشه در مناجات و اشک بود و با وجود جایگاه بالایش در کشور هرگز اتصال و ارتباط او با خدا قطع نشد و دائم در راز و نیاز با خداوند بود.

وی افزود: از خصوصیات دیگر شهید رییسی متعهد به اخلاقیات بود و زمانی که در دستگاه قضا بود از رانت اطلاعاتی علیه نامزدهای انتخاباتی به نفع خود استفاده نکرد و حافظ حدودالله بود.

ایشان به حضور گسترده مردم در تشیع پیکر پاک این شهید اشاره کرد و گفت: شهید ابراهیم رییسی از محبوبیت زیادی در بین مردم ایران و حتی دیگر کشورهای مسلمان جهان برخوردار بود زیرا یاور مظلومان جهان بود و همین امر باعث شد تشیع باشکوهی


برچسب ها: اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - آیت الله ابراهیم رییسی - ابراهیم رییسی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - شهدای خدمت
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم سوگواره شهدای خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

برگزاری مراسم سوگواره شهدای خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان