مطالب مرتبط:
تئوری پیروزی اوکراین؛ کدام استراتژی شکست روسیه را ممکن می کند؟
ببینید | جملات خبرساز نماینده مجلس روی آنتن تلویزیون: باید به روسیه کمک کنیم / روسیه در اوکراین شکست بخورد، جمهوری اسلامی به مشکل می خورد
مهمات سریع تر و کم هزینه تر، برتری دیگر روسیه مقابل اوکراین است
ادعای اوکراین: 12 موشک و 31 پهپاد روسیه را سرنگون کردیم
اسکای نیوز: مهمات سریع تر و کم هزینه تر، برتری دیگر روسیه مقابل اوکراین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 13:552024-05-26بين الملل

آنتونوف، خروج نیروهای روسیه از اوکراین را مردود دانست


سفیر روسیه در آمریکا، بیانیه های دولت ایالات متحده مبنی بر «عدم آمادگی روسیه» برای مذاکرات صلح با اوکراین را تلاش عمدی جهت «وارونه سازی» روایت ها خواند و در عین حال تاکید کرد که عقب نشینی و خروج نیروهای مسلح فدراسیون روسیه از اوکراین رخ نخواهد داد.

- سفیر روسیه در آمریکا، بیانیه های دولت ایالات متحده مبنی بر عدم آمادگی روسیه برای مذاکرات صلح با اوکراین را تلاش عمدی جهت وارونه سازی روایت ها خواند و در عین حال تاکید کرد که عقب نشینی و خروج نیروهای مسلح فدراسیون روسیه از اوکراین رخ نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با اینکه نیروهای اوکراینی در میدان نبرد با مشکلات متعددی از جمله کمبود نیرو و تجهیزات دست وپنجه نرم می کنند، نیروهای روسیه دستاوردهایی را به دست می آورند و به پیشروی خود ادامه می دهند.

هم چنین با گذشت بیش از 2 سال از جنگ اوکراین، هنوز هیچ چشم انداز صلحی به دلیل موضع غرب در قبال کی یف و ارسال مداوم تسلیحات وجود ندارد.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا به نشریه نیوزویک گفت: نمایندگان دولت ایالات متحده بیانیه های ادعایی را درخصوص اینکه روسیه آمادگی شروع مذاکرات صلح با اوکراین را ندارد، منتشر می کنند که به نظر ما این بیانیه ها تلاش عمدی برای وارونه سازی همه چیز است.


برچسب ها: اوکراین - روسیه - فدراسیون روسیه - نیروهای روسیه - نیرو - نیروهای مسلح - ایالات متحده
آخرین اخبار سرویس:

آنتونوف، خروج نیروهای روسیه از اوکراین را مردود دانست

آنتونوف، خروج نیروهای روسیه از اوکراین را مردود دانست