مطالب مرتبط:
قتل خونین مرد جوان توسط هم خانه با ضربات مهلک چاقو
جزییات جدید از تردد اولین تراموای شهر تهران | تراموای رایگان در راه پایتخت
هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول
انتقاد سازمان روانشناسی کشور از سریال افعی تهران | ما به اینها می گوییم روانشناس نما ؛ در ساخت فیلم و سریال روانشناسی از ما کمک نمی گیرند
فیلم| حمله به یک وکیل دادگستری در سعادت آباد تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 18:552024-06-12حوادث

همسرکشی با ضربات چاقو در تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد همسرکش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه 16 خرداد، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، با اعلام این خبر، تیمی از زبده ترین کارآگاهان اداره دهم پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد زن جوانی مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی های اولیه هم نشان می داد که مقتول در جریان درگیری در خانه خود توسط شوهرش به قتل رسیده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با دست آمدن هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی میدانی در اطراف محل جنایت پرداختند، ساعاتی از جنایت نگذشته بود موفق به شناسایی مرد جنایتکار شدند و بلافاصله او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: مرد جنایتکار در بازجویی های مدغی شد، به خاطر اختلافات خانوادگی با همسرم خانه را ترک کردم، اما هر چند روز یکبار به سراغ همسرم می آمدم تا پولی از او بگیرم و بتوانم هزینه موادم را تأمین کنم؛ شب حادثه به سراغ همسرم رفتم تا بار دیگر از او پول بگیرم.


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی پایتخت - پلیس آگاهی - رییس پلیس - پلیس - آگاهی - رییس پلیس آگاهی تهران - پلیس آگاهی تهران بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

همسرکشی با ضربات چاقو در تهران

همسرکشی با ضربات چاقو در تهران