مطالب مرتبط:
هدیه رهبر انقلاب به خانواده سردار شهید زاهدی + ببینید
دروغ بزرگ العربیه با تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب
تبیین نامه رهبر انقلاب به روایت چهره های علمی و دانشگاهی
نشست سران قوا برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری/ تأکید بر نصب العین قرار گرفتن رهنمودهای رهبر انقلاب برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و اخلاقی/ گزارش وزیر اطلاعات از رصد تحرکات داخلی و خارجی مرتبط با انتخابات
تصویری از دوران جوانی اسحاق جهانگیری و وحید حقانیان در کنار رهبر انقلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 20:202024-06-06سياسي

روزنامه کیهان از رهبر انقلاب عذرخواهی کرد


روزنامه کیهان بخاطر یک رفتار غیرحرفه ای عذرخواهی کرد و اظهار امیدواری نمود که خوانندگان گرامی نیز با توجه به توضیح آن، عذر تقصیر این روزنامه را بپذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابنک ، روزنامه کیهان امروز نوشت: در یادداشت کیهان یکشنبه (13 خرداد 1403) با عنوان طرف درست تاریخ که موضوع آن،نقش ماندگار و هدایتگر نامه اخیر رهبر معظم انقلاب برای جوانان دانشجوی آمریکا و گستره استقبال دانشجویان و صاحبنظران آمریکایی و اروپایی از آن بود، بخش هایی از نامه حضرت آقا به گونه ای نامنسجم نقل شده بود که احتمال داشت و دارد، به روال روان و حکیمانه این سند تاریخی لطمه بزند.

توضیح آن که نقل بخش هایی از نامه یاد شده در یک یادداشت طبیعی است ولی گزینش این بخش ها نباید به گونه ای باشد که خواننده را در کشف و درک دقیق آنچه حضرت آقا در نظر داشته اند با دشواری روبه رو کند و متأسفانه این بی دقتی در یادداشت میهمان کیهان یکشنبه رخ داده بود.

کیهان ضمن پوزش از ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب، امیدوار است که خوانندگان گرامی نیز با توجه به توضیح مورد اشاره، عذر تقصیر ما را بپذیرند.

متن یادداشت روز 13خرداد کیهان به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم این نامه پیام همدلی و همبستگی به شما جوانان عزیز دانشجوی ایالات متحده آمریکا است که در طرف درست تاریخ در حال ورق خوردن، ایستاده


برچسب ها: روزنامه کیهان - نامه - روزنامه - کیهان - یادداشت - عذرخواهی - رهبر معظم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه کیهان از رهبر انقلاب عذرخواهی کرد

روزنامه کیهان از رهبر انقلاب عذرخواهی کرد