مطالب مرتبط:
قانون ساخت و ساز و تعیین حریم باغات نیازمند اصلاح است
13.5 درصد کلاس های شهر تهران نیازمند تخریب و بازسازی/ نیاز تهران به 829 مدرسه
همتی: تنها راه اصلاح امور، مشارکت مردم در انتخابات است
نظر پزشکیان درباره حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری
ظریف: کسی به من نگفته در انتخابات نیا! بندبازی بلد نیستم/ کنشگر مدنی هستم/ با قهرمان پرستی نمی شود کشور را اصلاح کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-01اقتصادي

مبلمان شهری شهر کاشمر نیازمند اصلاح است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر گفت: وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبارات را برای توزیع در شهرستان ها در اختیار اداره کل قرار می دهد ولی متاسفانه چند سالی است که اعتبارات شهرستانها به دستشان نمی رسد.

- حجت الاسلام علی مشهدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت سالن بلک باکس این شهرستان که در گذشته اعلام شده بود 5 میلیارد تومان برای آن اعتبار پیش بینی شده و حتی 500 میلیون تومان به استان آمده است، گفت: تاکنون حتی یک ریال برای سالن بلک باکس اختصاص نیافته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر خاطرنشان کرد: هرچند وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبارات را برای توزیع در شهرستانها در اختیار اداره کل قرار می دهد ولی متاسفانه چند سالی است که اعتبارات شهرستانها به دستشان نمی رسد.

وی تصریح کرد: چون در گذشته عده ای قول ها و وعده هایی را داده اند اکنون توقع ایجاد شده است، امیدواریم اعتباراتی که اعلام می شود تخصیص آن را هم به شهرستان داشته باشیم.

مشهدی در ادامه با اظهار تاسف از اینکه اختیارات و اعتبارات از ادارات فرهنگ و ارشاد گرفته شده و بودجه ها در اختیار موسسات فرهنگی است، تصریح کرد: سال گذشته در کاشمر موسسه ای داشته ایم که از محل تبصره 14 بالغ بر 150 میلیون تومان اعتبار گرفته و این اشکال ساختاری است.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - ارشاد اسلامی - شهرستان - اعتبارات - اعتبار
آخرین اخبار سرویس:

مبلمان شهری شهر کاشمر نیازمند اصلاح است

مبلمان شهری شهر کاشمر نیازمند اصلاح است