مطالب مرتبط:
وزیر نیرو: قبض برق کم مصرف ها رایگان می شود
قبض برق کم مصرف ها رایگان می شود
نصب برنامه «با انرژی» و دریافت قبض رایگان
نصب برنامه «با انرژی» و قبض رایگان و 80 میلیون فقره جایزه
شرایط رایگان شدن قبض برق 1403 اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 22:102024-05-31اقتصادي

چه کسانی قبض برقشان رایگان است؟


علی اکبر محرابیان از افزایش 6000 مگاواتی انرژی طی هفته گذشته در پی گرم شدن هوا خبر داد و گفت: افرادی که در مصرف برق صرفه جویی کنند در قبوض آن ها تخفیف اعمال و یا رایگان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، از افزایش 6000 مگاواتی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: صنایع متوسطی که عمدتاً ساکن در شهرک های صنعتی هستند تنها در روزهای تعطیل دارای محدودیت هستند و شش روز دیگر را می توانند بدون هیچ محدودیتی تولیدات خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: برای صنایع بزرگ حدود 700 واحد بزرگ از جمله صنایع فولادی، مس، آلومینیوم و فرو آلیاژها در پیک مصرف، مصرف خود را کاهش می دهند و غیر از ساعات اوج مصرف می توانند انرژی لازم را دریافت کنند.

محرابیان همچنین از الگوی کاهش مصرف در سال جاری نیز خبر داد: کسانی که مصرف خود را کاهش دهند، در قبوض آن ها تخفیف صادر خواهد شد و حتی ممکن است قبوض آن ها رایگان شود.

وی ادامه داد: برنامه دیگری که برای سال جاری در نظر گرفته شد، پویش با انرژی است به این معنا که افرادی که در مصرف انرژی صرفه جویی کنند، در قرعه کشی ها شرکت داده می شوند و جوایز متعددی دریافت می کنند.


برچسب ها: مصرف - صنایع - مصرف برق - علی اکبر - محدودیت - شهرک های صنعتی - کاهش
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی قبض برقشان رایگان است؟

چه کسانی قبض برقشان رایگان است؟