مطالب مرتبط:
واکنش حماس به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست در جبالیا
شادی مردم لبنان و کرانه باختری در پی به اسارت در آمدن نظامیان صهیونیست + فیلم
جنبش انصارالله اسارت نظامیان صهیونیست را به مقاومت فلسطین تبریک گفت
اسارت نظامیان صهیونیست به دست رزمندگان در غزه
پیام تبریک جنبش انصارالله به گردان های قسام در پی اسارت نظامیان صهیونیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 14:152024-05-26بين الملل

تاریخ درباره عملیات اسارت نظامیان اشغالگر تکرار شد


پس از آنکه گردان های القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد گروهی از نظامیان اشغالگر را به داخل یکی از تونل ها در اردوگاه جبالیا کشانده و تعدادی از آنها را کشته و زخمی کرده و تعدادی را نیز به اسارت درآورده است و بلافاصله سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی این اظهارات را انکار کرد.

- پس از آنکه گردان های القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد گروهی از نظامیان اشغالگر را به داخل یکی از تونل ها در اردوگاه جبالیا کشانده و تعدادی از آنها را کشته و زخمی کرده و تعدادی را نیز به اسارت درآورده است و بلافاصله سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی این اظهارات را انکار کرد.

اتفاقی که 10 سال پیش با سرباز صهیونیستی به نام شائول آرون افتاد که او نیز اسیر شد و همچنان در دست مقاومت است، تاریخ بار دیگر درباره عملیات اسارت سربازان اشغالگر تکرار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوعبیده ، سخنگوی گردان های القسام اعلام کرد رزمندگان القسام در اردوگاه جبالیا توانستند یک گروه ویژه رژیم صهیونیستی را به یکی از تونل ها بکشانند و تعدادی از اعضای این گروه ویژه کشته و زخمی و تعدادی نیز اسیر شدند.

سخنگوی القسام جزییات بیشتری از این عملیات فاش نکرد، اما پس از سخنرانی او، یک فیلم کوتاهی منتشر شد که نشان می داد یکی از نظامیان القسام یکی از سربازان صهیونیستی را به داخل تونلی می کشاند و اثرات خو


برچسب ها: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی - گردان های القسام - ارتش رژیم صهیونیستی - شاخه نظامی حماس - اشغالگر - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ درباره عملیات اسارت نظامیان اشغالگر تکرار شد

تاریخ درباره عملیات اسارت نظامیان اشغالگر تکرار شد