مطالب مرتبط:
حضور در انتخابات امنیت کشور را رقم می زند
حضور در پای صندوق رأی، مأیوس کننده دشمن است
شفافیت و صداقت کاندیداها مردم را پای صندوق های رای می آورد
علیخانی، نماینده ادوار مجلس: مسئولین اجرایی انتخابات از رای مردم حفاظت و صیانت کنند/ بخشی از جریانات تندرو تمایلی به حضور حداکثری مردم ندارند/ اگر مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند مشکلات همچنان باقی خواهد ماند
حمایت قدرت الله علیخانی از پزشکیان: مسئولین اجرایی انتخابات از رای مردم حفاظت و صیانت کنند / تندروها تمایلی به حضور حداکثری مردم ندارند / ترکیب 5 در برابر 1 را فقط خدا و ملت می توانند تغییر دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 08:552024-06-15سياسي

اخلاقی: با حضور در پای صندوق های رای می توان اتفاقات خوبی در کشور رقم زد


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای انتخاباتی حاکم در بین مردم نشان می دهد که مردم به سراغ نامزدی خواهند رفت که هم مدیریت جهادی داشته باشد و هم برای پیمودن مسیر برنامه ارائه کند.

- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای انتخاباتی حاکم در بین مردم نشان می دهد که مردم به سراغ نامزدی خواهند رفت که هم مدیریت جهادی داشته باشد و هم برای پیمودن مسیر برنامه ارائه کند.

حجت الاسلام حسن اخلاقی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: بنده نیز مانند رسانه ها صبوری خواهم کرد تا در تاریخ 8 تیرماه خود مردم تعیین کنند رییس جمهور آنها چه کسی خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ما الحمدلله مردم فهیم و آگاهی هستند.

مردم می دانند اگر بناست اتفاقی در کشور رقم بخورد، نیازمند استقرار حرکت های زیرساختی است که رییس جمهور شهید شروع کرده است.

مردم باید به سراغ نامزدی بروند که هم مدیریت جهادی داشته باشد و هم برای ادامه راه برنامه ارائه کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم باید رییس جمهوری را انتخاب کنند که سلامت فردی داشته باشد، تصریح کرد: از نگاه بنده نامزدی پیروز این رقابت است که خیلی نگاه جناحی به پست و مسئولیت ندارد.


برچسب ها: نماینده مردم مشهد و کلات - مردم - مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم مشهد - انتخاباتی - مدیریت جهادی - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

اخلاقی: با حضور در پای صندوق های رای می توان اتفاقات خوبی در کشور رقم زد

اخلاقی: با حضور در پای صندوق های رای می توان اتفاقات خوبی در کشور رقم زد