مطالب مرتبط:
مهار آتش سوزی 3 خانه در کوچه های باریک شهر رشت
مهار آتش سوزی یک مدرسه در مشهد
آتش سوزی یک مدرسه در مشهد مهار شد
آتش بلبزان کنترل شده، ولی کاملاً اطفا نشده است
فرماندار: آتش سوزی منطقه بلبزان پاوه تحت کنترل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 09:502024-06-10حوادث

مهار آتش در «بلبزان» بعد از 4 روز


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از اطفای کامل حریق منطقه بلبزان پاوه بعد از چهار روز تلاش شبانه روزی همه دستگاه ها و نیروهای مردمی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از اطفای کامل حریق منطقه بلبزان پاوه بعد از چهار روز تلاش شبانه روزی همه دستگاه ها و نیروهای مردمی خبر داد.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا از اطفای کامل حریق منطقه بلبزان خبر داد که از روز پنجشنبه (17 خرداد) آغاز شده بود و بامداد امروز به طور کامل خاموش شد.

وی با بیان اینکه صبح امروز از طریق بالگرد پایش نهایی و بازدید میدانی از منطقه صورت گرفت، افزود: خوشبختانه حریق به طور کامل اطفا شده است، اما برای پیشگیری از شعله ور شدن مجدد آن تعدادی از نیروهای محیط زیست مکلف شدند در قالب دیده بان به صورت پراکنده در نقاطی که مستعد حریق است مستقر شوند تا در صورت بروز مجدد آتش بتوان در کوتاه ترین زمان آن را مهار کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان برآورد اولیه از وسعت منطقه ای که دچار حریق شده را حدود 500 هکتار اعلام کرد که شامل پوشش جنگلی و مرتعی بوده و یادآور شد: از این میزان حدود شش درصد درخت و جنگل بوده است.

یگانه از پای کار بودن حدود 700 نفر روز نیرو در این عملیات اطفای حریق گسترده و پیچیده خبر داد و اضافه کرد: اطفای این حریق با کمک محیط زیست، منابع ط


برچسب ها: مدیرکل مدیریت بحران - تلاش شبانه روزی - استان کرمانشاه - نیروهای مردمی - کرمانشاه - مدیریت بحران - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش در «بلبزان» بعد از 4 روز

مهار آتش در «بلبزان» بعد از 4 روز