مطالب مرتبط:
بازیکنانی که مورینیو با حسرت به آنها نگاه می کند
بازیکنانی که مورینیو با حسرت به آنها نگاه می کند
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: عدم مشارکت در انتخابات ترک بیعت با ولی فقیه و جانشین امام غایب (عج) است؛ امری که قبلاً در عاشورا، موجب حسرت و خسران کسانی شد که امام معصوم و ولی زمان خود را رها کرده بودند
مورینیو: دیدن یورو 2024 ناراحت کننده است؛ باید با رونالدو، مودریچ و کروس خداحافظی کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 15:152024-06-17ورزشي

بازیکنانی که مورینیو با حسرت به آن ها نگاه می کند


به نوشته اسپورت، ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که با دیدن چه بازیکنانی در یورو ناراحت می شود، گفت: «کروس، مودریچ و کریستیانو رونالدو؛ چرا که این آخرین یوروی آنهاست.

- به نوشته اسپورت، ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که با دیدن چه بازیکنانی در یورو ناراحت می شود، گفت: کروس، مودریچ و کریستیانو رونالدو؛ چرا که این آخرین یوروی آنهاست.

دنبال کردن آن ها ناراحت کننده است؛ چرا که بازیکنانی اند که زیاد در فوتبال ظهور نخواهند کرد و به همین خاطر خداحافظی آن ها ناراحت کننده است.

سرمربی سابق رئال مادرید به ستایش از شاگردان قدیمی اش پرداخت و گفت ناراحت است که برای آنها را برای آخرین بار در یورو می بیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های یورو 2024 به میزبانی آلمان آغاز شده است و در آن ستاره هایی حضور دارند که برای آخرین بار در این رقابت بزرگ به میدان می روند.

به نوشته اسپورت، ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که با دیدن چه بازیکنانی در یورو ناراحت می شود، گفت: کروس، مودریچ و کریستیانو رونالدو؛ چرا که این آخرین یوروی آنهاست.

دنبال کردن آنها ناراحت کننده است؛ چرا که بازیکنانی اند که زیاد در فوتبال ظهور نخواهند کرد و به همین خاطر خداحافظی آنها ناراحت کننده است.


برچسب ها: ژوزه مورینیو - مورینیو - یورو - آخرین - نوشته - پاسخ - مودریچ
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنانی که مورینیو با حسرت به آن ها نگاه می کند

بازیکنانی که مورینیو با حسرت به آن ها نگاه می کند